Vevőszerzés a Google-ből: Hogyan?

Miért érdemes a Google felületein is marketingezned? Hova érdemes beregisztrálnod mindenképpen, akkor is, ha nincs sok időd erre? Melyik az a 25+ Google eszközt, ami segíthet a vállalkozásod marketingjében, a piackutatásban, hirdetésben, vevőszerzésben vagy a feladatok szervezésében? Ezt mondtam el ebben a GazdagmamiShow adásban.

Tovább →

Így gyere ki mindig új ötletekkel (a versenytársaid nem fogják tudni hogy csináltad)

Jártál már úgy, hogy a versenytársad előállt egy szuper új ötlettel, amitől leesett az állad és egyszerűen nem érted, honnan vannak neki ilyen zseniális ötletei, hogy csinálja? Mi lenne, ha te lennél az a piacodon, aki előáll az új, zseniális ötletekkel, témákkal, ajánlatokkal, akciókkal? Mi lenne, ha te lennél az, akitől a többieknek leesik az…

Tovább →

Mi van a vásárlód agyában? 10 módszer, amivel megtudhatod:

A piacon nem az nyer, aki a legnagyobb árengedményt adja, sem az, aki a legtöbbet költi marketingre, hanem az, aki a legjobban ismeri a vevőit. Hogyan tudhatnál meg róluk többet? Íme néhány módszer:

Tovább →

Egy apróság, amit ha átjavítasz a honlapodon, máris több vevőd lehet:

Egy nagyon egyszerű dolog, de a legtöbben elfelejtik, amikor a honlapjukat készítik. Készen állsz egy kis konverziónövelésre? Vágjunk bele!

Tovább →

5 perc marketing: A remarketingről

Új videósorozatot indítok: ezentúl minden szerdán megosztok egy 5 perces rövid marketingleckét egy-egy fontos témáról. Elsőként néhány remarketing ötletet szeretnék adni.

Tovább →

Állandó vevőket szeretnék

Van egy termékem, amit szeretnék folyamatosan értékesíteni, pl. egy webáruházban, hogyan lehet azt megtenni anélkül, hogy állandóan árakcióznék? – tette fel a kérdést egy ügyfelünk. A válasz pedig az, hogy:

Tovább →

Mire érdemes odafigyelni?

Mindig vannak olyan új eszközök, trendek az online marketingben, amik aktuálisan „menők” és olyanok, amik még a nagy robbanás előtt állnak, amiknek most fog eljönni az ideje. Persze mindig sok új eszköz van a piacon és nehéz megjósolni azt, melyikbe érdemes időt, energiát vagy éppen pénzt fektetni. Mik lesznek a jövő „nagy” eszközei? Mi alapján…

Tovább →

8 tipikus hiba, amit a Nagy Honlapelemzős Napon tapasztaltam

Sikeresen lezárult az idei Nagy Honlapelemzős Nap, rengeteg jelentkezés érkezett, így végül legalább 4 órányi anyag készült (lehet, hogy megvan 5 órányi is, a végén már nem is számoltam :)) Lássuk a tipikus hibákat és a nap legfontosabb tapasztalatait!

Tovább →

webszöveg írás másként, 10 példával

10 mondat, ami megváltoztatja a honlapod eredményeit

Szövegírás. Aki szeret írni, az úgy érezheti nem nagy falat, csak neki kell állni és írni-írni. Aki úgy gondolja, nem tud írni, annak gombóc ül a torkában, merengve ül a billentyűzet előtt és amit leír azt gyorsan vissza is törli… Egyik csoportnak sincs igaza. Jómagam a rutinos írók közé tartoztam, de az első értékesítési oldalam…

Tovább →

7+3 banánhéj, amin elcsúszhat az online marketinged

Ötletek, álmok, tervezgetés – sokan nem jutnak tovább az online marketinggel kapcsolatban. Elindul a weboldal, írogatják a blogot, kiküldenek néhány hírlevelet, aztán feladják. Nem is kevesen. Az induló blogok 60%-a 3 hónapon belül megszűnik. Csupa jó ötlet és lelkesedés, ami csak rövid időre szól. Muszáj ennek így lennie? Vannak olyan banánhéjak, amiken újra és újra…

Tovább →

Page 1 of 4