[ÉLŐ] Hogyan legyenek mindig vásárlóid?

Elindult a honlapod, vannak látogatóid, de hogyan legyenek belőlük vásárlók? Sokan azt tanácsolják, hogy kampányolj évente néhány alkalommal, ami valóban jó eredményeket hozhat, azonban csak alkalmilag. Mit tegyél, hogy folyamatosan legyenek vásárlók a webáruházadban? Mit tegyél, hogy minden nap legyenek megrendelőid? Mit tegyél, hogy ne csak akciók és árleszállítások idején vásároljanak tőled az emberek?

Tovább →

Hogyan marketingezd a szolgáltatásodat?

Miben más egy szolgáltatás marketingje, mint egy terméké? Mire figyelj oda? Sok ötlet és példa arra, miként szerezhetsz több ügyfelet.

Tovább →

[ÉLŐ] Hogyan kampányolj gyorsan?

Milyen kampánytípusok vannak? Mit tervezz meg előre? Milyen részei legyenek az ajánlatodnak? Hogyan állítsd össze a kampányod részleteit?

Tovább →

[ÉLŐ] Vevőszerzési praktikák azoknak, akik nem érnek rá vevőt szerezni

Mikrovállalkozásként, induló kis cégként majd szétszakadsz a munkában. Az se tudod, hova kapj. Egyszerre próbálsz terméket fejleszteni, ügyfeleket kiszolgálni és még itt van a vevőszerzés is. Anyaként még kevesebb időd van, nem tudsz naponta több órát a munkára szánni mégis haladni kéne.

Tovább →

Mi van a vásárlód agyában? 10 módszer, amivel megtudhatod:

A piacon nem az nyer, aki a legnagyobb árengedményt adja, sem az, aki a legtöbbet költi marketingre, hanem az, aki a legjobban ismeri a vevőit. Hogyan tudhatnál meg róluk többet? Íme néhány módszer:

Tovább →

[ÉLŐ] Filléres marketing megoldások induló vállalkozásoknak

A Gazdagmami Show élő adásban ezen a héten olyan egyszerű, ingyenes marketing stratégiákat osztottam meg, amit kezdő vállalkozóként is tudsz alkalmazni.

Tovább →

[ÉLŐ] Termékek, amiket megvesznek

avagy a termékteremtés titkai

Tovább →

Marketing 5 perc: Hogyan adj el 2000 terméket?

Milyen stratégiával lehet eladni a jegyeket egy nagy konferenciára? A frissen megjelent könyvedet? Vagy rengeteg terméket a karácsonyi kampányodban? Bemutatom azt a stratégiát, ami nálunk bevált.

Tovább →

[ÉLŐ] Kevés a vevőd? Ezen az 5 dolgon változtass:

Sok a látogatód, de kevés a vevőd? Sok az érdeklődő, de végül senki nem vásárol? Mi lehet a gond?

Tovább →

Mit mond valójában a vásárló, amikor azt mondja “nem”?

Tapasztalatlan kezdőként mindenki azt hiszi, a termékével van a gond, de leginkább annak az árával. Azért nem kéri a vevő a terméket, mert drága. Sokszor el sem jut az oldalon az árig. A “nem” valami egészen mást jelent:

Tovább →

Page 1 of 5