Mi van a vásárlód agyában? 10 módszer, amivel megtudhatod:

A piacon nem az nyer, aki a legnagyobb árengedményt adja, sem az, aki a legtöbbet költi marketingre, hanem az, aki a legjobban ismeri a vevőit. Hogyan tudhatnál meg róluk többet? Íme néhány módszer:

Tovább →

[ÉLŐ] Filléres marketing megoldások induló vállalkozásoknak

A Gazdagmami Show élő adásban ezen a héten olyan egyszerű, ingyenes marketing stratégiákat osztottam meg, amit kezdő vállalkozóként is tudsz alkalmazni.

Tovább →

[ÉLŐ] Termékek, amiket megvesznek

avagy a termékteremtés titkai

Tovább →

Marketing 5 perc: Hogyan adj el 2000 terméket?

Milyen stratégiával lehet eladni a jegyeket egy nagy konferenciára? A frissen megjelent könyvedet? Vagy rengeteg terméket a karácsonyi kampányodban? Bemutatom azt a stratégiát, ami nálunk bevált.

Tovább →

[ÉLŐ] Kevés a vevőd? Ezen az 5 dolgon változtass:

Sok a látogatód, de kevés a vevőd? Sok az érdeklődő, de végül senki nem vásárol? Mi lehet a gond?

Tovább →

Mit mond valójában a vásárló, amikor azt mondja “nem”?

Tapasztalatlan kezdőként mindenki azt hiszi, a termékével van a gond, de leginkább annak az árával. Azért nem kéri a vevő a terméket, mert drága. Sokszor el sem jut az oldalon az árig. A “nem” valami egészen mást jelent:

Tovább →

[ÉLŐ] Kezdő cégből profi márka: Hogyan?

A céged még csak kezdő, de a tudásod már profi. Mit tegyél, hogy annak is látsszon?

Tovább →

[VIDEÓ] Marketing lecke, amit egy Uber sofőrtől tanultam

Hogyan lógj ki a piacról? Erről nem az amerikai marketingesektől hallottam, hanem egy Uber sofőrtől. Figyelj csak:

Tovább →

[VIDEÓ] Piackutatás: Így csináld!

Tudj meg többet a vevőidről! Piackutatási tippek

Tovább →

[VIDEÓ] Több vevő anélkül, hogy többet költenél: Mikroszegmentálás

Egy vadonatúj marketing trend, amivel hatékonyabban és olcsóbban szerezhetsz vevőket.

Tovább →

Page 1 of 5