Sikeres cégek növekedési technikái – és amire használhatod őket

Kreatív ötletek, amiket a marketingedbe illesztve ismertebbé teheted a vállalkozásodat.

Tovább →

reflektorfény

Kerülj reflektorfénybe egy kis fifikával!

Győzött a népakarat: a mai blogbejegyzés arról szól majd, hogyan szerezd meg a célcsoportod figyelmét néhány egyszerű, de szokatlan ötlet segítségével. Amiről ma itt nem lesz szó azok a hagyományos megoldások, amiket már a konkurenseid is felfedeztek, nem mondom, hogy reklámozz azokon a portálokon, amiket olvasnak vagy hogy jelenj meg a szaksajtóban, ezeket már úgyis…

Tovább →

Mennyi idő?

A mai világban a legnagyobb kihívás nem az, hogy megtaláljuk a lehetőségeket, hanem az, hogy túl sok lehetőségünk van, túl sok ötletet, információt kapunk minden nap – ezt a gondolatmenetet Erich Fromm írta le 1941-ben, amikor még a maihoz képest bizony sokkal információszegényebb világban éltek az emberek. Az online vállalkozásokkal kapcsolatban is túl sok az…

Tovább →

Látogatottságnövelés - kicsiből naggyá nőni csak így lehet

Hogyan tovább?

“Elkészült a weboldalam, de mi legyen a következő lépés?” – gyakran hangzik el ez a kérdés az elmúlt napokban, hiszen már csak alig 1 hét van hátra a 4 hónapos 2. Gazdagmami Tanfolyamból. Sok szép honlap készült el, a konzultációkon sokat beszélgettünk termékekről, stratégiáról, de vajon mi a következő lépés? Hogyan lehet felfuttatni egy induló…

Tovább →

Mit tanulhatsz a keresőoptimalizálásból marketing szemmel?

Átlag Géza vállalkozó egy szép napon felkereste Szomszéd Pisti webfejlesztőt és felkérte egy szép, ámde olcsó weboldal elkészítésére. Pisti felajánlotta, hogy ha már csináltat honlapot, akkor optimalizáltassa keresőre is, csak plusz húszezerért a találati lista elejére kerülhet. Pisti alapvetően rendes ember és nem akarja becsapni Gézát, ezért kiválaszt néhány fontos szót, amire valóban keresnek Géza…

Tovább →

Biztos bevétel vállalkozásból?

Vajon mi a biztosabb? Az állásból származó bevétel vagy a vállalkozásból? Nézzük csak az érveket pro és kontra:

Tovább →

Keresőoptimalizálás és közösségi média

Hamarosan 1 éves lesz a Gazdagmami Motivátor magazin, ebből az alkalomból elkészült a magazin különszáma, a mini Motivátor benne a 2010-es év trendjeivel és ötletadókkal, kész megoldásokkal, ahogyan azokat a saját online vállalkozásod javára fordíthatod. A mini Motivátor első számában a látogatottságnövelésről van szó, arról, hogyan használhatod ki a Twitter és a Facebook kommunikációdat arra,…

Tovább →

Hát akkor panaszkodjunk :)

Ma kivételesen nem csak a látogatottságnövelésről lesz szó. Illetve most kicsit hátrébb lépünk és megnézzük az eddig tanultakat kicsit messzebbről. Tudjátok, amikor a szobrász készíti a szobrot, nem nézheti mindig 10 centis távolságból, néha hátrébb kell lépnie, meg kell néznie messzebbről, hogy eldöntse, milyen az összhatás. Akár hiszed, akár nem a vállalkozással kapcsolatban néha ugyanezt…

Tovább →

Hát ez nekem kínai… (nagyon kezdők figyelmébe)

Néhányan jeleztétek, hogy beszéljek már magyarul, mert a szöveg felét szótárazni kell 🙂 Ezért most a kezdők számára összefoglaltam a legfontosabb látogatottságnöveléssel kapcsolatos fogalmakat.

Tovább →

7 tipp a blogod olvasóinak megtartására

Nem elég a látogatókat megszerezni, meg is kell tartani őket. Erre való többek között a usability, azaz a felhasználóbarát honlap, de még számos más eszköz is létezik arra, hogy megkedveljék a blogodat és rendszeresen visszatérjenek oda. Lássunk ezek közül néhányat!

Tovább →

Page 1 of 2