[ÉLŐ] Hogyan szerezz több látogatót?

Hiába írsz zseniális kampányokat, hiába ismersz mindenféle vevőszerző praktikát, ha kevés a látogató az oldaladon. Hogyan legyen több? Erre adtam válaszokat ebben az élő adásban.

Tovább →

“A rendszerek működnek, az emberek elbuknak”

– olvastam egy szoftver reklámozó honlapon a minap. Őszintén szólva nagyon találó ez a szlogen: bizony a legtöbb kezdő (vagy még csak keresgélő) vállalkozó azért bukik meg, mert ugyan tudja mit kéne csinálni, látja a lépéseket, tennivalókat, de lebeszéli magát róla. “Ez nekem úgysem menne” “Nem, én ezt nem tudom megtenni” “Mindent megpróbáltam, de…”

Tovább →

Látogatottságnövelés - kicsiből naggyá nőni csak így lehet

Hogyan tovább?

“Elkészült a weboldalam, de mi legyen a következő lépés?” – gyakran hangzik el ez a kérdés az elmúlt napokban, hiszen már csak alig 1 hét van hátra a 4 hónapos 2. Gazdagmami Tanfolyamból. Sok szép honlap készült el, a konzultációkon sokat beszélgettünk termékekről, stratégiáról, de vajon mi a következő lépés? Hogyan lehet felfuttatni egy induló…

Tovább →

Biztos bevétel vállalkozásból?

Vajon mi a biztosabb? Az állásból származó bevétel vagy a vállalkozásból? Nézzük csak az érveket pro és kontra:

Tovább →

Facebook és marketing

A legtöbb embernek borsódzik a háta a Twitter és a Facebook gondolatára, fellép az “újabb púp a hátamon effektus”. Először meg kellett szoknod a blogolást, aztán elkezdtél hírlevél-listát építeni, most meg itt a legújabb trend, amit meg kéne tanulnod, tehát lehetőség szerint halogatod, mert egyébként is annyi más dolgod lenne, amivel valódi pénzt lehet keresni,…

Tovább →

A számok bűvöletében

Mennyi feliratkozó kell, hogy érdemes legyen eladnom nekik? Mekkora a jó látogatószám az oldalon? Honnan tudhatom, hogy már elég látogatóm van és el tudok adni nekik? Ezeket a kérdéseket mindenki felteszi, aki online vállalkozásba fog. Kétféle válasz van: matematikai és pszichikai – melyiket mondjam?

Tovább →

Ne adj el! Hagyd, hogy vegyenek tőled ;)

Egyetlen hatalmas nagy hibát látok sok cégnél, kezdő vállalkozóknál, ami miatt a bevételeik csak akadoznak. Egyetlen döntő tényező, amit nagyon sokan elrontanak és ami meghatározza, hogy sok látogató lesz-e weboldaladon, milyen eredményeket érsz el a keresőoptimalizálásban és végül mennyi terméket tudsz eladni. Ebből a videóból megtudhatod, mi az.

Tovább →

A blog nem csak az írásról szól

Most nem arról lesz szó, hogyan írjál tartalmas és olvasmányos blogot, hanem arról, milyen apró részletekből áll még egy blog, amikről rendszeresen megfeledkezünk, holott érdeklődőket vesztünk általa. De kezdjük csak az elején…

Tovább →

Amit bedobsz a gépbe…

Képzeld el, hogy a nagy nyári melegben hideg üdítőitalra vágysz, bedobod az automatába az aprópénzt, az automata pedig kiadja a finom hideg italt és már ihatod is – korrekt üzlet nem? Ugyanez érvényes a vállalkozásodra (sőt: az egész életedre) is. Ha sokat adsz bele, sokat kapsz vissza – ha értéket adsz az ügyfeleidnek, kamatostól kapod…

Tovább →

Hát akkor panaszkodjunk :)

Ma kivételesen nem csak a látogatottságnövelésről lesz szó. Illetve most kicsit hátrébb lépünk és megnézzük az eddig tanultakat kicsit messzebbről. Tudjátok, amikor a szobrász készíti a szobrot, nem nézheti mindig 10 centis távolságból, néha hátrébb kell lépnie, meg kell néznie messzebbről, hogy eldöntse, milyen az összhatás. Akár hiszed, akár nem a vállalkozással kapcsolatban néha ugyanezt…

Tovább →

Page 1 of 2