Keresőoptimalizálás és közösségi média

Hamarosan 1 éves lesz a Gazdagmami Motivátor magazin, ebből az alkalomból elkészült a magazin különszáma, a mini Motivátor benne a 2010-es év trendjeivel és ötletadókkal, kész megoldásokkal, ahogyan azokat a saját online vállalkozásod javára fordíthatod. A mini Motivátor első számában a látogatottságnövelésről van szó, arról, hogyan használhatod ki a Twitter és a Facebook kommunikációdat arra,…

Tovább →

(Kereső)optimalizáljunk!

Mi a keresőoptimalizálás? A keresőoptimalizálás az a folyamat, amelyben a kereső rangsorolási szempontjainak figyelembevételével igyekszünk a honlapot, illetve annak tartalmát kialakítani úgy, hogy nőjön a keresőből érkező látogatók száma. Ebben az összefoglalóban kezdőknek és haladóknak is lesz néhány új infó.

Tovább →

Linképítés

A linképítés két szempontból fontos egy honlaptulajdonos életében. Az első, hogy a linkekből látogatókat szerezzen. Ehhez kitartó munkával el kell érni, hogy minél több látogatott linkgyűjteményben kapjanak helyet a linkjei (vannak más megoldások is a linkszerzésre, pl. a linkcserék, partnerekkel való együttműködések), lehetőség szerint releváns kategóriákban. A második, a keresőoptimalizálási szempont figyelembevétele, azaz hogy minél…

Tovább →

Tévhitek a látogatottsággal kapcsolatban

Mielőtt belevágnánk az 1 hetes Látogatószerző minikurzusba, szeretnék tisztázni néhány félreértést a látogatottságnöveléssel kapcsolatban, hogy tiszta lappal vághass neki a tanulásnak:

Tovább →

Szerdai bejegyzés

Vajon létezik-e egy olyan kulcstényező, amin a teljes üzleted sikere múlhat? Mint ahogyan a hozzászólásaitokból is kiderül, számos olyan tényező van, ami nélkül gyengébb a vállalkozásod, és vannak olyanok is, amik elengedhetetlenek a vállalkozáshoz. Ezeket a tényezőket egy ábrán rajzoltam le neked:

Tovább →

Page 2 of 2