Látogatottságnövelés - kicsiből naggyá nőni csak így lehet

Hogyan tovább?

“Elkészült a weboldalam, de mi legyen a következő lépés?” – gyakran hangzik el ez a kérdés az elmúlt napokban, hiszen már csak alig 1 hét van hátra a 4 hónapos 2. Gazdagmami Tanfolyamból. Sok szép honlap készült el, a konzultációkon sokat beszélgettünk termékekről, stratégiáról, de vajon mi a következő lépés? Hogyan lehet felfuttatni egy induló…

Tovább →

Mit tanulhatsz a keresőoptimalizálásból marketing szemmel?

Átlag Géza vállalkozó egy szép napon felkereste Szomszéd Pisti webfejlesztőt és felkérte egy szép, ámde olcsó weboldal elkészítésére. Pisti felajánlotta, hogy ha már csináltat honlapot, akkor optimalizáltassa keresőre is, csak plusz húszezerért a találati lista elejére kerülhet. Pisti alapvetően rendes ember és nem akarja becsapni Gézát, ezért kiválaszt néhány fontos szót, amire valóban keresnek Géza…

Tovább →

Keresőoptimalizálás és közösségi média

Hamarosan 1 éves lesz a Gazdagmami Motivátor magazin, ebből az alkalomból elkészült a magazin különszáma, a mini Motivátor benne a 2010-es év trendjeivel és ötletadókkal, kész megoldásokkal, ahogyan azokat a saját online vállalkozásod javára fordíthatod. A mini Motivátor első számában a látogatottságnövelésről van szó, arról, hogyan használhatod ki a Twitter és a Facebook kommunikációdat arra,…

Tovább →

Ne adj el! Hagyd, hogy vegyenek tőled ;)

Egyetlen hatalmas nagy hibát látok sok cégnél, kezdő vállalkozóknál, ami miatt a bevételeik csak akadoznak. Egyetlen döntő tényező, amit nagyon sokan elrontanak és ami meghatározza, hogy sok látogató lesz-e weboldaladon, milyen eredményeket érsz el a keresőoptimalizálásban és végül mennyi terméket tudsz eladni. Ebből a videóból megtudhatod, mi az.

Tovább →

(Kereső)optimalizáljunk!

Mi a keresőoptimalizálás? A keresőoptimalizálás az a folyamat, amelyben a kereső rangsorolási szempontjainak figyelembevételével igyekszünk a honlapot, illetve annak tartalmát kialakítani úgy, hogy nőjön a keresőből érkező látogatók száma. Ebben az összefoglalóban kezdőknek és haladóknak is lesz néhány új infó.

Tovább →

Linképítés

A linképítés két szempontból fontos egy honlaptulajdonos életében. Az első, hogy a linkekből látogatókat szerezzen. Ehhez kitartó munkával el kell érni, hogy minél több látogatott linkgyűjteményben kapjanak helyet a linkjei (vannak más megoldások is a linkszerzésre, pl. a linkcserék, partnerekkel való együttműködések), lehetőség szerint releváns kategóriákban. A második, a keresőoptimalizálási szempont figyelembevétele, azaz hogy minél…

Tovább →

Tévhitek a látogatottsággal kapcsolatban

Mielőtt belevágnánk az 1 hetes Látogatószerző minikurzusba, szeretnék tisztázni néhány félreértést a látogatottságnöveléssel kapcsolatban, hogy tiszta lappal vághass neki a tanulásnak:

Tovább →

Szerdai bejegyzés

Vajon létezik-e egy olyan kulcstényező, amin a teljes üzleted sikere múlhat? Mint ahogyan a hozzászólásaitokból is kiderül, számos olyan tényező van, ami nélkül gyengébb a vállalkozásod, és vannak olyanok is, amik elengedhetetlenek a vállalkozáshoz. Ezeket a tényezőket egy ábrán rajzoltam le neked:

Tovább →