A Hónap Ügyfele: “Ha valaki ezt 2 éve mondja nekem, nem hiszem el”

Új rovatot indítunk a blogon: januártól kezdve minden hónapban bemutatjuk egy kedves ügyfelünket, aki valamelyik képzésünk segítségével indított vállalkozást vagy ért el kiemelkedő sikereket. Ebben a hónapban Illésné Lehoczki Mónikát faggattam, aki babázás mellett tanulta ki a honlapkészítés és az online vállalkozás fortélyait és mára a két kisfiú mellett két online vállalkozására is büszke lehet.

Tovább →

Mennyi idő?

A mai világban a legnagyobb kihívás nem az, hogy megtaláljuk a lehetőségeket, hanem az, hogy túl sok lehetőségünk van, túl sok ötletet, információt kapunk minden nap – ezt a gondolatmenetet Erich Fromm írta le 1941-ben, amikor még a maihoz képest bizony sokkal információszegényebb világban éltek az emberek. Az online vállalkozásokkal kapcsolatban is túl sok az…

Tovább →

Az induló honlapok csődjének titka

A blogok több, mint 60%-a az indulása utáni harmadik hónapban már megszűnik – áll a Technorati 2008-as internet jelentésében. Miért? Számos honlaptulajdonossal találkoztam pályafutásom során, akik negy reményekkel, tele ötletekkel és lelkesedéssel vágtak neki az online vállalkozásnak – aztán néhány hónap vagy 1-2 év elteltével feladták. Többségük egy fillért sem keresett. Másik részük pedig csak…

Tovább →

FREE!

Akik olvassák a hírlevél-sorozatomat, azok számára biztosan ismerős az a levél, amiben ingyenes szoftvereket gyűjtöttem össze. Ez a sorozat egyik legnépszerűbb levele, az olvasók fele külön levélben is meg szokta köszönni ezt az összeállítást 🙂 Most elkészítettem a folytatását…

Tovább →

Mennyi pénzt kereshetek?

Indulás előtt a legtöbb emberben az a kétség merül fel, hogy vajon mennyi pénzt kereshet az interneten, képes lesz-e fedezni a kiadásait, a járulékokat, elég lesz-e a megélhetéshez, amit keres. Ezért most ezt a témát szeretném kicsit alaposabban körbejárni.

Tovább →

“Belevágtam az internetes üzletbe, de egy fillért sem kerestem”

Mostanában több emberrel is beszéltem, aki vacillál. Azon gondolkodnak, hogy talán végleg abbahagyják az internetes vállalkozást. Hogy inkább alkalmazottnak állnak. Hogy talán nem is olyan jó üzlet ez az egész. De vajon miért lehet, hogy az egyik embernek sikerül, a másiknak nem?

Tovább →

Ha komolyan gondolod…

Az internetes pénzkereseti módok közül a leghatékonyabb, ámde legkomplexebb a saját termékek, szolgáltatások internetes értékesítése. Reklámokat kitenni az oldalra sokkal egyszerűbbnek tűnik, mint bármit is konkrétan eladni, pedig nem kell sokkal több ahhoz, hogy a saját portékádat értékesítsd, mint ahhoz, hogy reklámbevételekkel sikereket érj el, és a saját termékértékesítésben sokkal nagyobb bevételi lehetőségek vannak.

Tovább →

Hogyan lesz bevételem a honlapomból?

– hangzik a kérdés, amit az internetes pénzkereset világában még járatlanok a leggyakrabban feltesznek nekem. Most tehát megpróbálom nagyvonalakban, áttekinthetően összefoglalni ezt a témát.

Tovább →

3 féle mód arra, hogy több látogatód legyen

A tegnapiak alapján most már nyilván világos a számodra, hogy ahhoz, hogy ne kelljen vért izzadnod minden egyes látogatóért, aki meglátogatja az oldaladat, érdemes felépítened egy átgondolod stratégiát, amelynek mentén látogatókat szerzel. Ha eddig úgy tűnt, a látogatottsághoz 3 dolog kell: pénz, pénz és pénz, akkor nagyot tévedtél, mert ugyan a látogatottsághoz valóban 3 dolog…

Tovább →

Szerdai bejegyzés

Vajon létezik-e egy olyan kulcstényező, amin a teljes üzleted sikere múlhat? Mint ahogyan a hozzászólásaitokból is kiderül, számos olyan tényező van, ami nélkül gyengébb a vállalkozásod, és vannak olyanok is, amik elengedhetetlenek a vállalkozáshoz. Ezeket a tényezőket egy ábrán rajzoltam le neked:

Tovább →

Page 1 of 2