Hurrá, 2010! Visszaszámlálás ..1

Ha nagyon kevés a hírlevél-feliratkozód, ha fogalmad sincs, mit tehetnél, hogy többen legyenek, ha a régi jól bevált csalik már nem működnek, akkor nézd meg, mit tehetsz azért 2010-ben, hogy egyre bővüljön a hírlevél-olvasóid tábora.

Tovább →

Felkészültél már 2010-re? Visszaszámlálás ..2

Több, mint 600 ezer mobilinternet előfizetés van már Magyarországon, ezért 2010-ben már gondolnod kell a weboldal-fejlesztés kapcsán azokra is, akik mobilinterneten csatlakoznak a webre, vagy mobiltelefonon interneteznek. Hogy pontosan mit kell tenned a már meglevő weboldaladdal, blogoddal – erről szól ez a videó:

Tovább →

Az évtized utolsó éve jön! Visszaszámlálás ..3

Mit hoz számodra 2010, ha internet marketinggel foglalkozol? A videósorozat 2. részéből megtudhatod, hova tart az e-mail marketing, érdemes-e még listát építeni és hogyan építsd fel az online kampányaidat 2010-ben.

Tovább →

Könyvmarketing: Könyvet szeretnék írni!

Meglehetősen sokan kérdeztétek mostanában, mi a teendő, ha van egy szuper könyvötleteted, szeretnéd megírni (vagy már készen is van), de fogalmad sincs, hogyan lehetne mindezt kiadni és bevételhez jutni belőle.Hogyan működik a könyvmarketing? Keress kiadót? Spórold össze a magánkiadás árát? És lesz egyáltalán valaki, aki elolvassa majd? Ebben szeretnék most segíteni.

Tovább →

Kezdő vállalkozói kudarcok őszintén

Nem szeretnélek áltatni: több embert láttam már belebukni a vállalkozásba, mint ahánynak sikerült. A kudarcoknak azonban okai vannak, amiket el lehet kerülni, erről beszélek ezen a hangfelvételen:

Tovább →

A számok bűvöletében

Mennyi feliratkozó kell, hogy érdemes legyen eladnom nekik? Mekkora a jó látogatószám az oldalon? Honnan tudhatom, hogy már elég látogatóm van és el tudok adni nekik? Ezeket a kérdéseket mindenki felteszi, aki online vállalkozásba fog. Kétféle válasz van: matematikai és pszichikai – melyiket mondjam?

Tovább →

Miért marketingezz online?

Miért nyomod annyira az online marketinget, Ági, amikor ottvan a sokféle hagyományos eszköz is, amikkel sokkal nagyobb piacot lehet elérni? – kérdezte tőlem valaki e-mailben a minap. Nos, a válasz igen egyszerű.

Tovább →

FREE!

Akik olvassák a hírlevél-sorozatomat, azok számára biztosan ismerős az a levél, amiben ingyenes szoftvereket gyűjtöttem össze. Ez a sorozat egyik legnépszerűbb levele, az olvasók fele külön levélben is meg szokta köszönni ezt az összeállítást 🙂 Most elkészítettem a folytatását…

Tovább →

START: kezdők kérdései

Az „50 otthoni munka” tanulmány kapcsán érkezett hozzám néhány kérdés a vállalkozás iránt érdeklődő, de abban még nem igazán jártas anyukáktól, ezekre adok választ ebben a bejegyzésben.

Tovább →

3 féle mód arra, hogy több látogatód legyen

A tegnapiak alapján most már nyilván világos a számodra, hogy ahhoz, hogy ne kelljen vért izzadnod minden egyes látogatóért, aki meglátogatja az oldaladat, érdemes felépítened egy átgondolod stratégiát, amelynek mentén látogatókat szerzel. Ha eddig úgy tűnt, a látogatottsághoz 3 dolog kell: pénz, pénz és pénz, akkor nagyot tévedtél, mert ugyan a látogatottsághoz valóban 3 dolog…

Tovább →

Page 5 of 6