7+1 ötlet, hogyan használhatsz egy élő adást a marketingedben (akkor is, ha nem vagy született showman)

2008-ban csináltam először élő adást az interneten, akkor még Ustream segítségével. Később jó darabig használtam a Hangouts on Air-t élő adások közvetítésére, most azonban már lassan 10 hónapja aktívan használom a Facebook Live-ot. Úgy gondoltam, itt az idő megosztani veletek azokat a megoldásokat, amik beváltak az élő adások területén.

Tovább →

Marketing 5 perc: Hogyan adj el 2000 terméket?

Milyen stratégiával lehet eladni a jegyeket egy nagy konferenciára? A frissen megjelent könyvedet? Vagy rengeteg terméket a karácsonyi kampányodban? Bemutatom azt a stratégiát, ami nálunk bevált.

Tovább →

Változott a Facebook oldalak kinézete: Hogyan fordíthatod a hasznodra?

Biztosan észrevetted, hogy az elmúlt 1-2 hétben a Facebook elkezdte átalakítani a céges oldalak kinézetét. Mi ennek az oka? Mire figyelj oda? Néhány ötlet, hogyan aknázd ki az új kinézetben rejlő lehetőségeket.

Tovább →

[ÉLŐ] Vevőszerzés email marketinggel:

Új ötletek, amiktől hasítani fognak az email kampányaid.

Tovább →

[ÉLŐ] Kevés a vevőd? Ezen az 5 dolgon változtass:

Sok a látogatód, de kevés a vevőd? Sok az érdeklődő, de végül senki nem vásárol? Mi lehet a gond?

Tovább →

Facebook slideshow hirdetés: Hogyan használd kreatívan?

A Facebook tavaly októberben vezette be a slideshow hirdetéseket, amiknek segítségével néhány képünkből rövid videót készíthetünk a hirdetési felületen és ez jelenik meg hirdetésként. Ennek nagy előnye, hogy egyszerűbb elkészíteni, mint egy videót, mégis jobban észrevehető, mint egy sima “kép + szöveg”-hirdetés. A slideshow funkcióit augusztus végén a Facebook kibővítette, most már zenét is adhatsz…

Tovább →

Egy apróság, amit ha átjavítasz a honlapodon, máris több vevőd lehet:

Egy nagyon egyszerű dolog, de a legtöbben elfelejtik, amikor a honlapjukat készítik. Készen állsz egy kis konverziónövelésre? Vágjunk bele!

Tovább →

[VIDEÓ] 3 azonnal bevethető ingyenes vevőszerző stratégia

3 azonnal bevethető ingyenes vevőszerző stratégia: – Az első építi a szakértői imidzsedet és közben még vevőket is hoz (nem a blogbejegyzés az) – A második segít összeszedni a célcsoportodat még akkor is, ha éppen másfelé figyelnek. – A harmadik akkor is megfogja a vásárlók figyelmét, ha a konkurensed ajánlata sokkal olcsóbb

Tovább →

5 perc marketing: A remarketingről

Új videósorozatot indítok: ezentúl minden szerdán megosztok egy 5 perces rövid marketingleckét egy-egy fontos témáról. Elsőként néhány remarketing ötletet szeretnék adni.

Tovább →

webszöveg írás másként, 10 példával

10 mondat, ami megváltoztatja a honlapod eredményeit

Szövegírás. Aki szeret írni, az úgy érezheti nem nagy falat, csak neki kell állni és írni-írni. Aki úgy gondolja, nem tud írni, annak gombóc ül a torkában, merengve ül a billentyűzet előtt és amit leír azt gyorsan vissza is törli… Egyik csoportnak sincs igaza. Jómagam a rutinos írók közé tartoztam, de az első értékesítési oldalam…

Tovább →

Page 1 of 6