[ÉLŐ] Szokatlan csali ötletek: Szerezz érdeklődőket hatékonyabban!

A terméked szuper, az ajánlatod remek, a vevőid boldogok, mégis kevés az érdeklődőd? Alig iratkoznak fel a hírleveledre? Alig érdeklődnek az ajánlataid iránt? Ebben az élő adásban megmutatok 10 kreatív módszert, hogyan változtass ezen.

Tovább →

ÉLŐ: Az elmúlt 2 év 3 legjobban sikerült kampánya

Bemutatom a legjobb eredményeket hozó kampány stratégiáinkat lépésről lépésre.

Tovább →

Miről írjak ma? 16 ötlet blogokhoz, hírlevelekhez, Facebook posztokhoz

Írnál, de nem jön az ihlet? Tele vagy ötletekkel, de egyiket sem érzed még igazán kiforrottnak? Sokszor csak egy kis inspiráció hiányzik ahhoz, hogy elkészüljön a legfrissebb bejegyzés. Íme néhány ötlet: 1. Írjatok közösen! Ha többen dolgoztok a cégnél, megkérheted a kollégáidat, hogy mindenki írja le a véleményét egy adott témáról 1-2 mondatban. (Plusz ötlet…

Tovább →

[VIDEÓ] Marketing 5 perc: Izgalmas új trend, amivel felturbózhatod a hirdetéseidet

Jobb hirdetések, szakértői imázsépítés, közösségépítés egyetlen nagyon hatásos eszközzel. Így:

Tovább →

[Podcast] Így szerezz több feliratkozót! 10 ötlet, amivel kiegészítheted a meglevő csalidat és egy egészen új szemléletmód

E-mail listát sok vállalkozó épít, a letölthető anyagok, a feliratkozó oldalak azonban egy idő után erejüket vesztik. Íme egy új szemléletmód és 10 ötlet, amivel felpörgetheted az érdeklődőszerzésedet:

Tovább →

Neked mekkora?

avagy milyen csalival horgászol szívesebben? …és melyikre szoktál ráharapni?

Tovább →

Hogyan indítsunk online kampányt?

Az elmúlt két hétben levezényeltem egy másik vállalkozásom eddigi legnagyobb kampányát: új termék, sokféle kommunikációs csatorna (hírlevél, közösségi média, partnerek, régi vevőknek dm levél, bannerhirdetés) és éppen a felénél tartottunk, amikor a Gazdagmami Mentor programom két résztvevője is jelezte, elkészült az első termékük és szeretnének kampányt csinálni, de bizonytalanok benne, hogyan is kell. Hogyan is?

Tovább →

Segítség, leiratkoznak!

Kezdő honlaptulajdonosok számára a hírlevélírás nagyon izgalmas dolog: izgatottan várják az első feliratkozókat, kíváncsiak, hányan fogják megnyitni és elolvasni az első levelet, és nagyon levertek, ha valaki leiratkozik a levélről… Sokan ezt személyes sértésnek veszik. Miért iratkozott le az ÉN hírlevelemről? Talán nem szeret ENGEM? Lehet, hogy nem is jól az ÉN hírleveleim? Elsőként ilyenkor…

Tovább →

Konverziónövelés hete #2 Megnyitásbarát hírlevelek

Tegnap arról beszéltem, hogyan szerezz még több hírlevél-olvasót, ma arról lesz szó, mit tegyél, hogy a megkapott hírleveleidet el is olvassák. Hiszen, attól, hogy valaki feliratkozott a hírleveledre még egyáltalán nem biztos, hogy szeretné is olvasni, vagy hogy a rengeteg más e-mail és hírlevél között a tiédet is meg fogja nyitni. Mit lehet tenni, hogy…

Tovább →

Konverziónövelés hete #1 Hírlevél-feliratkozás

A honlapot nem elég elkészíteni: ahhoz, hogy üzleti eredményeket is elérj vele, fokozatosan mérned kell az eredményeket és javítanod őket. Ezen a héten ahhoz adok tippeket, hogyan javítsd a honlapod eredményeit. Lesz szó hírlevél-feliratkozásról, bannerekről, értékesítési oldalakról, a hírlevelek megnyitási és átkattintási arányáról. Most elsőként abban próbálok segíteni, mit tegyél, ha nem vagy elégedett a…

Tovább →

Page 1 of 2