Ezért nem jó a hirdetésed (és mit tegyél, hogy az legyen)

Hirdetsz, de nem megy? Hirdettél, de nem voltál elégedett? Hol lehet a hiba? Hogyan lehet ezt kideríteni? Mit csinálj, ha nem megy a hirdetésed és milyen hirdetést készíts, ami felébreszti az álmosan görgető nézelődőket, kizökkenti őket az apátiából, izgalomba hozza és alig várják, hogy tőled vásárolhassanak? Ilyen hirdetésekről volt szó ebben a 🌞Gazdagmami Hétindító🌞 élő…

Tovább →

2 ritkán használt trükk a meggyőzőbb marketinghez

A marketing szórakoztató dolog. Bebizonyítsam? Mert mi lenne izgalmasabb, mint olyasmiről írni egy hirdetésben, amit a legtöbb konkurensed legszívesebben eltitkolna – és te pont ezzel nyerheted meg a vevők figyelmét? Vagy mi lenne érdekesebb, mint olyasmit beépíteni a stratégiádba, amit senki más nem mer – és ezzel elérni életed legnagyobb sikereit? Mik ezek? Ezt a…

Tovább →

Ha árakciózni akarsz így csináld: 7 ötlet

A vásárlók szeretik az árakciókat. Ha jól csinálod. Ha viszont rosszul, akkor csupa csalódásban lesz részed. Talán eladsz egy csomó terméket/szolgáltatást (vagy nem), de te sem jársz jól és a vevők sem lesznek felhőtlenül boldogok. De hogyan és mikor érdemes árakciózni? Milyen fajtái lehetnek az árakcióknak és melyiket mikor használd? Erről volt szó ebben az…

Tovább →

6 ötlet hogyan kampányolj árakció nélkül

Jó lenne egy vonzó ajánlat? Olyan, amire harapnak a vevőid? Olyan, amire sokan kattintanak? Olyan, amit sokan visznek? De közben meg nem akarsz mindig árakciózni? Hogyan csináld? Ebben az élő adásban 6 olyan ötletet mutattam, amivel mindig érdekesek, aktuálisak lehetnek a kampányaid árengedmény nélkül is.

Tovább →

7 bevételtöbbszöröző marketing eszköz vállalkozóknak

Milyen marketing eszközökkel tehetnél szert nagyobb bevételre? Több hirdetés? Új marketing felületek? Webináriumokat tarts? Vagy valami más? Ebben az élő adásban 7 bevételtöbbszöröző marketing eszközt mutattam be, amik között akkor is találsz majd megfelelőt, ha még csak most indult a vállalkozásod és akkor is, ha már feketeöves marketinges vagy.

Tovább →

A hatásos reklám 5 fajtája

Ha szeretnéd felpörgetni a marketingedet az új évben hatásos hirdetésekre mindenképpen szükséged lesz hozzá. De milyen is az igazán hatásos hirdetés? Mitől lesz ütős? Mitől fogják észrevenni? Valójában 5 fajtája van. Válaszd a neked valót és nyert ügyed lesz! Mik azok és hogyan csináld? Ezt tudhatod meg ebből a 🌞Gazdagmami Hétindítóból!🌞

Tovább →

Hogyan teremts igényt a termékedre?

A terméked szuper, de a piac még nem tud róla: Hogyan tudsz igényt teremteni rá? – Mi is az az igényteremtés valójában (nem az, amit sokan gondolnak)? – Honnan tudhatod meg, mire van igénye a piacodnak egyáltalán? – Milyen eszközökkel, milyen kommunikációval tudsz igényt teremteni? (mutatok példákat is) – erről volt szó a legújabb Gazdagmami…

Tovább →

8 ok, ami miatt igazából vásárolnak

Miért is vásárol igazából a vevő? Miért dönt egyik vagy a másik ajánlat mellett? Miért bizonytalanodik el és mi lendíti ilyenkor tovább? Izgalmas kérdések, amikre ebben a Gazdagmami Hétindító élő adásban adtam meg a választ.

Tovább →

Ügyféltípusok: melyiket hogyan győzd meg?

Nem minden vevőd ugyanolyan. Máshol tartanak. Mások a motivációik. Másként látják a termékedet. Más szempontok fontosak a számukra. De mik azok? Hogyan ismerheted meg őket jobban? És hogyan győzd meg a különféle vásárlói csoportokat? Erről volt szó ebben a 🌞Gazdagmami Show 🌞 élő adásban!

Tovább →

Hogyan legyél sokkal meggyőzőbb?

Mi játszódik le a vásárló fejében vásárláskor, mi az, ami meggyőzi és mi az, ami elbizonytalanítja?Milyen hormonok dolgoznak bennünk a vásárlás folyamán? Milyen érzelmek segítenek vagy éppen gátolnak meg a vásárlásban? Erről volt szó ebben a 🌞 Gazdagmami Hétindító 🌞 élő adásban!

Tovább →

Page 1 of 5