Hogyan növeld az organikus elérésedet a Facebookon?

Hogyan érhetsz el a célcsoportodhoz organikusan (azaz hirdetések nélkül) hatékonyan? A Facebookról elterjedt, hogy már szinte semmi nem jelenik meg organikusan a követőknek (ez Facebook zeroként vált ismertté). Sokan panaszkodnak arra is, hogy a korábban jó elérésű Facebook csoportokkal sem érnek már el senkit. Van, aki szerint ezzel arra próbálnak ösztönözni, hogy minél többen hirdessenek.…

Tovább →

10 tartalomtípus, amivel új érdeklődőket szerezhetsz

Az új érdeklődők a vállalkozásod üzemanyaga: de hogyan hozz be mindig új és új érdeklődőket, akik kíváncsiak rá, mit csinálsz? Léteznek olyan módszerek, amik új lájkolókat, követőket és hírlevélfeliratkozókat hoznak, de közben figyelemfelkeltőek, érdekesek és értékesek? Igen! Hogyan csináld? Erre mutattam 10 ötletet ebben a Gazdagmami Show élő adásban!

Tovább →

Hogyan legyen profi tartalmad kevesebb munkával?

A blogolás, a videózás, a közösségi média posztok túl sok időt visznek el? De vajon szükséges ennyi időt rááldozni? Hogyan lehet hatékonyabban csinálni? Erre mutattam megoldásokat ebben az élő adásban!

Tovább →

Hogyan érj el sokkal több embert a közösségi médiában?

Sok időt töltesz a posztok elkészítésével – mégis csak alig látják őket? Mindig kitalálsz valami újat, eseményeket készítesz, videókat teszel ki, Messenger botot használsz – az eredmény mégis csekély? Szeretnél több követőt, csoporttagot, de alig talál rád valaki? Jó lenne élettel megtölteni az Insta profilodat, de csak nagyon lassan növekszik a követőtáborod? Mit lehet tenni?…

Tovább →

Instagram és Facebook Story a marketingben

Csak 24 órán át elérhető, nem is nézik annyian, tele van fura funkciókkal és a formátuma is olyan szokatlan: Mihez kezdjünk az Instagram és a Facebook Storyval? Van értelme egyáltalán foglalkozni vele? Mire használd a marketingedben? Milyen gyakran használd? Milyen funkciókra képes? Hogyan szerezz vele érdeklődőket? És hogyan vásárlókat? Hogyan segíthet a márkád építésében? Erről…

Tovább →

Ez új fog jönni a marketingedhez: újdonságok a közösségi médiában

Hova tart a Facebook? Milyen új funkciók vannak a felületen, az algoritmusban és a hirdetésekben, amikről vállalkozóként mindenképpen tudnod kell? Mi újság az Instagrammal? Mik azok az újdonságok, amik segíthetnek a hatékonyabb marketingben? És vajon mit érdemes tudnod a Pinterest és a Messenger újításairól? Erről volt szó ebben az élő adásban!

Tovább →

Facebook oldalak és csoportok felfuttatása a nulláról

Most indítasz oldalt vagy csoportot és nehezen indul be? Már van oldalad, de alig-alig növekszik? Mit lehet tenni? Ebben az élő adásban lépésről lépésre nézzük végig, hogyan futtathatod fel a nulláról az új csoportodat/oldaladat. Milyen módszerekkel találhatsz új lájkolókat? Milyen posztokat írj, ami sok új követőt hoz? Végignézünk rengeteg ötletet, amivel növelheted a tagok számára…

Tovább →

Szabályosan a Facebookon: Erre figyelj oda, hogy ne tiltsanak le

Sokan jeleztétek a különböző csoportjainkban és személyesen is, hogy sok problémát okoz, ha egy-egy hirdetésedet letiltja a Facebook, ha megsértik a szerzői jogaidat a Facebookon vagy nem engedi feltölteni a termékedet a rendszer. De hallani törölt tartalmakról, feltört hirdetési fiókokról, letiltott nyereményjátékokról is. Mire figyelj oda, ha szabályosan szeretnél marketingezni a Facebookon és hova fordulhatsz,…

Tovább →

10 mód, amivel több látogatót szerezhetsz a közösségi médiából

Ebben az élő adásban 10 új ötletet osztottam meg, ami segíthet, hogy több látogatód legyen a Facebookról, Instagramról, Pinterestről.

Tovább →

20 tukmálásmentes módszer, amivel eladhatsz a Facebookon

Tukmálás, kéretlen üzenetküldés, hozzászólásokban és csoportokban való zaklatás helyett: 20 működő, kreatív megoldás, amivel értékesíteni tudsz a Facebookon! Kész mintaposztok, képek – azonnal bevetheted őket. 

Tovább →

Page 4 of 9