[ÉLŐ] Vevőszerzés email marketinggel:

Új ötletek, amiktől hasítani fognak az email kampányaid.

Tovább →

De mi legyen a csalim?

Letölthető e-book, 90 napos e-mail tanfolyam, ilyen lehetőségekkel már szinte a legtöbb honlapon találkozol, de vajon hogyan döntsd el, neked milyen csalira van szükséged? És mit lehet tenni, ha a piacodon a többi honlapon már az összes klasszikus csali lehetőséget ellőtték?

Tovább →

Kik az olvasóid?

Gyakran emlegetem, hogy “ismerd meg az olvasóidat”, meg “gondolkodj az olvasóid fejével”, és ilyenkor az szokott lenni a válasz, hogy “de én nem tudok”. Igen, nagyon nehéz a fejükkel gondolkodni, ha nem ismered őket. Tehát az első feladat: ismerd meg őket!

Tovább →

Segítség, leiratkoznak!

Kezdő honlaptulajdonosok számára a hírlevélírás nagyon izgalmas dolog: izgatottan várják az első feliratkozókat, kíváncsiak, hányan fogják megnyitni és elolvasni az első levelet, és nagyon levertek, ha valaki leiratkozik a levélről… Sokan ezt személyes sértésnek veszik. Miért iratkozott le az ÉN hírlevelemről? Talán nem szeret ENGEM? Lehet, hogy nem is jól az ÉN hírleveleim? Elsőként ilyenkor…

Tovább →

Hasonló a hasonlóhoz

Tavaly nyár elején kezdtem azt érezni, hogy a kampányaim hatékonysága érezhetően csökkent. Ekkor pár nap keresgélés után döbbentem rá arra a módszerre, ami egycsapásra megváltoztatta a csökkenő tendenciát és magyarázatot adott arra is, hogyan lehet, hogy más listáimon nem csökkent a konverzió, csak ezen az egyen.

Tovább →

Konverziónövelés hete #3 Kattintásbarát hírlevelek

Tegnap azt mutattam be, mit kell tenned, hogy elolvassák a hírleveleidet, most arról lesz szó, mi a teendő, hogy meg is tegyék az olvasók, amit kérsz tőlük a levélben (például rákattintsanak a benne található linkre)

Tovább →

Konverziónövelés hete #2 Megnyitásbarát hírlevelek

Tegnap arról beszéltem, hogyan szerezz még több hírlevél-olvasót, ma arról lesz szó, mit tegyél, hogy a megkapott hírleveleidet el is olvassák. Hiszen, attól, hogy valaki feliratkozott a hírleveledre még egyáltalán nem biztos, hogy szeretné is olvasni, vagy hogy a rengeteg más e-mail és hírlevél között a tiédet is meg fogja nyitni. Mit lehet tenni, hogy…

Tovább →

Konverziónövelés hete #1 Hírlevél-feliratkozás

A honlapot nem elég elkészíteni: ahhoz, hogy üzleti eredményeket is elérj vele, fokozatosan mérned kell az eredményeket és javítanod őket. Ezen a héten ahhoz adok tippeket, hogyan javítsd a honlapod eredményeit. Lesz szó hírlevél-feliratkozásról, bannerekről, értékesítési oldalakról, a hírlevelek megnyitási és átkattintási arányáról. Most elsőként abban próbálok segíteni, mit tegyél, ha nem vagy elégedett a…

Tovább →

Hurrá, 2010! Visszaszámlálás ..1

Ha nagyon kevés a hírlevél-feliratkozód, ha fogalmad sincs, mit tehetnél, hogy többen legyenek, ha a régi jól bevált csalik már nem működnek, akkor nézd meg, mit tehetsz azért 2010-ben, hogy egyre bővüljön a hírlevél-olvasóid tábora.

Tovább →

Az évtized utolsó éve jön! Visszaszámlálás ..3

Mit hoz számodra 2010, ha internet marketinggel foglalkozol? A videósorozat 2. részéből megtudhatod, hova tart az e-mail marketing, érdemes-e még listát építeni és hogyan építsd fel az online kampányaidat 2010-ben.

Tovább →