7 dolog, amivel több látogatót hozhatsz a blogodra

És még csak sokat írnod sem kell hozzá.

Tovább →

[ÉLŐ] Vevőszerzés bloggal: Hogyan?

7 lépéses terv az olvasótól a vásárlóig. Így fogj neki:

Tovább →

[VIDEÓ] Marketing 5 perc: Izgalmas új trend, amivel felturbózhatod a hirdetéseidet

Jobb hirdetések, szakértői imázsépítés, közösségépítés egyetlen nagyon hatásos eszközzel. Így:

Tovább →

[VIDEÓ] Hogyan keress pénzt blogolással? és: Üdv Floridából!

Milyen bevételei lehetnek egy blognak? 3 ötlet:

Tovább →

[VIDEÓBLOG] Kreatív ötlet az érdekesebb posztokért

Rövid ötlet, amivel gyorsan tudod érdekesebbé tenni a blogposztjaidat, közösségi média bejegyzéseidet, hírleveledet.

Tovább →

Hogyan népszerűsítsd a blogbejegyzésedet? (letölthető checklistával)

Írtál egy jót és szeretnéd, ha minél több emberhez eljutna? Ezekre figyelj oda:

Tovább →

Miről olvasnál a héten?

A forradalmak a fejekben indulnak, de végül eszközökre van szükség hozzá, hogy fizikai valójukban is megvalósuljanak. Ahhoz, hogy online forradalmat csinálj, tudásra és tettekre is szükséged van. Miről írjak blogbejegyzést ezen a héten? Melyik téma segítene neked most a legtöbbet abban, hogy előrébb juss?

Tovább →

Hogyan növekszik egy blog?

A kezdő bloggerek többsége nagy lelkesedéssel és hittel vág neki az írásnak. Naponta többször nézegetik a statisztikáikat, örülnek, ha kettővel többen jönnek szerdán, mint kedden és örömtáncot járnak, amikor végre megérkezik az első komment. Aztán a lelkesedés alábbhagy, mert a látogatottságban elérkezik egy plató, ahonnan hetekig, hónapokig nincs előrelépés és fogalmuk sincs, mit tehetnének. De…

Tovább →

3 mód, ahogyan MÁS lehet a blogod

Ha mindenki blogol, akkor egyre nehezebbnek tűnik úgy blogot írni, hogy kitűnj a tömegből, főként, ha a te célcsoportodat már sokan bombázzák blogokkal, ha a te témádban már sokféle blogot írnak. Ilyenkor bizony már nem elég csak jókat írni: arculatot kell adnod a blogodnak, pozicionálnod kell és kilógni a sorból – hogy ne csak egy…

Tovább →

Facebook és marketing

A legtöbb embernek borsódzik a háta a Twitter és a Facebook gondolatára, fellép az “újabb púp a hátamon effektus”. Először meg kellett szoknod a blogolást, aztán elkezdtél hírlevél-listát építeni, most meg itt a legújabb trend, amit meg kéne tanulnod, tehát lehetőség szerint halogatod, mert egyébként is annyi más dolgod lenne, amivel valódi pénzt lehet keresni,…

Tovább →

Page 1 of 2