Hogyan adj el a blogodon hatékonyan?

Van blogod, de fogalmad sincs hogyan adj el vele? Vannak olvasóid, lelkesek, olvasnak, de vajon vásárolnának is tőled valamit? Ebben az élő adásban megmutattam, hogyan építs masszív rendszeres forgalmat a blogodon, építs törzsközönséget és adj el a blogod felületén újra meg újra!

Tovább →

Az örökzöld vevőszerző tartalmak titka

Csak gyártod-gyártod a tartalmakat és vagy hoznak vevőt vagy nem, Mindig valami újjal kell kijönnöd, ha új vevőket szeretnél, Csak a közösségi médiából vagy hirdetésekből szerzel vevőket, a bevételednek legalább 80%-a attól függ, mit sikerült itt elérned. Mit lehet tenni, hogy ez megváltozzon?

Tovább →

7 dolog, amivel több látogatót hozhatsz a blogodra

És még csak sokat írnod sem kell hozzá. Mik azok? Ezeket mutattam be ebben az élő adásban!

Tovább →

[ÉLŐ] Vevőszerzés bloggal: Hogyan?

7 lépéses terv az olvasótól a vásárlóig. Így fogj neki:

Tovább →

[VIDEÓ] Marketing 5 perc: Izgalmas új trend, amivel felturbózhatod a hirdetéseidet

Jobb hirdetések, szakértői imázsépítés, közösségépítés egyetlen nagyon hatásos eszközzel. Így:

Tovább →

[VIDEÓ] Hogyan keress pénzt blogolással? és: Üdv Floridából!

Milyen bevételei lehetnek egy blognak? 3 ötlet:

Tovább →

[VIDEÓBLOG] Kreatív ötlet az érdekesebb posztokért

Rövid ötlet, amivel gyorsan tudod érdekesebbé tenni a blogposztjaidat, közösségi média bejegyzéseidet, hírleveledet.

Tovább →

Hogyan népszerűsítsd a blogbejegyzésedet? (letölthető checklistával)

Írtál egy jót és szeretnéd, ha minél több emberhez eljutna? Ezekre figyelj oda:

Tovább →

Miről olvasnál a héten?

A forradalmak a fejekben indulnak, de végül eszközökre van szükség hozzá, hogy fizikai valójukban is megvalósuljanak. Ahhoz, hogy online forradalmat csinálj, tudásra és tettekre is szükséged van. Miről írjak blogbejegyzést ezen a héten? Melyik téma segítene neked most a legtöbbet abban, hogy előrébb juss?

Tovább →

Hogyan növekszik egy blog?

A kezdő bloggerek többsége nagy lelkesedéssel és hittel vág neki az írásnak. Naponta többször nézegetik a statisztikáikat, örülnek, ha kettővel többen jönnek szerdán, mint kedden és örömtáncot járnak, amikor végre megérkezik az első komment. Aztán a lelkesedés alábbhagy, mert a látogatottságban elérkezik egy plató, ahonnan hetekig, hónapokig nincs előrelépés és fogalmuk sincs, mit tehetnének. De…

Tovább →

Page 1 of 3