Amikor a Facebook oldalad dolgozik helyetted: Így állítsd szolgálatba az oldalad üzenetküldőjét!


Ha be van kapcsolva a Facebook oldaladon az üzenetküldési opció, az nagyon gyors és hatékony kommunikációt tesz lehetővé az ügyfelekkel, ugyanakkor te nem lehetsz mindig a gép előtt, hogy azonnal válaszolj nekik és sokan ugyanazt a néhány gyakran ismételt kérdést teszik fel. Ilyenkor jöhet jól az automatikus üzenetküldés funkció.

Mindez persze megoldható chatbottal is, de miért állítanál be egy komplex rendszert, ha egyelőre csak azt szeretnéd megoldani, hogy ne türelmetlenkedjenek az ügyfeleid, amíg szabadságon vagy és tudják, nagyjából mennyi idő alatt számíthatnak válaszra.

Így tudod bekapcsolni az automata válaszadást:

A Facebook oldaladon a “Beállítások” alatt klikk az “Üzenetküldés” fülre:

Ha szeretnéd, hogy amikor online vagy, az oldaladat éppen látogatók tudjanak róla és megjelenjen nekik egy üzenet ablak, akkor ezt a csúszkát állítsd “Igen”-re:

Ezután állítsd be a Válaszasszisztens beállításait! Az “Azonnali válasz küldése” “Igen”-re állításával azok, akik neked írnak, egy előre megírt azonnali választ kapnak vissza. Az “Olyankor is reagálhatsz…” csúszka “Igen”-re állítása segítségével jelezheted az ügyfeleknek, ha éppen távol vagy és nem tudsz azonnal válaszolni:

A “Módosítás” gombra kattintva mindkettőt szerkesztheted, beírhatsz egy neked tetsző szöveget automata válaszként, a “Személyre szabott elemek” linkre kattintva pedig a szövegbe beilleszthetsz olyan személyes adatokat, mint pl. az ügyfél neve:

A Messenger üdvözlés létrehozásával egy kis üdvözlést fogalmazhatsz meg azoknak, akik most írtak először az oldaladnak:

Ebbe belekerülhetnek olyan apróságok, mint hogy hol érik el az ügyfélszolgálatot emailben vagy telefonon, vagy belinkelheted hol találják a “Gyakran Ismételt Kérdések” oldalad linkjét, így hamarabb választ kaphatnak a kérdéseikre.

Leave A Response

* Denotes Required Field