Kinek is adsz el? Ismerd meg jobban a célcsoportjaidat!

Neked hányféle célcsoportod van? Csak egy? Vagy több? Ebben a Gazdagmami Show adásban megmutatom, milyen sokféleképpen szemlélheted a célcsoportjaidat. A cél: még jobban megismerni őket és ezáltal magasabb szintre lépni a marketingedben. 🚀 Új és izgalmas szempontokat mutatok a vevőid jobb megismerésére és elmondom azt is, hogyan használd mindezt arra, hogy jobbá tedd a hirdetéseidet,…

Tovább →

10 kreatív ötlet, hogyan tedd ismertebbé a márkádat

Ebben a videóban bemutatok 10 új, inspiráló ötletet a vállalkozásod, a márkád ismertebbé tételére. Jó, amit csinálsz, de csak kevesen tudnak róla? Nem tudod, hogyan válhatnál láthatóvá a vevők számára? Íme a tippek:

Tovább →

Hogyan árazz, hogy mindenki elégedett legyen?

Árat emelnél, de nem tudod, hogyan fogj bele? Kell egyáltalán árat emelned? Mit tegyél, hogy a vevőid elfogadják a magasabb áraidat? Mire figyelj válság idején, amikor a vevők jobban megnézik az árcédulát?

Tovább →

A figyelemfelkeltő és meggyőző szövegek titkai

Miért nem figyelnek fel a posztodra? A videódra? A termékedre? Miért nem veszik észre a hirdetésedet? Miért nem kattintanak? Miért nem szólnak hozzá? Nem azért, mert ne lenne jó a tartalom vagy a szándék, hanem azért, mert nem elég figyelemfelkeltő a szöveged. Mire figyelj, hogy végre a te posztjaidat, hirdetéseidet is elolvassák? Ebben segítettem ebben…

Tovább →

Mit hozhatsz ki a vevővéleményekből? Vevővélemény marketing

Hogyan hozd ki a legtöbbet a véleményekből?

– 7 dolog, amire jók az ügyfélvélemények a marketingben – Hogyan használd őket? – Hogyan érd el, hogy a vevőid leírják a véleményüket? – Milyen felületeken gyűjtheted a véleményeket? – Mit tegyél, ha a Facebookon vagy a Google-ben ismeretlenek rossz véleményt írnak rólad? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Kell-e a vállalkozásod marketingjéhez Facebook csoport?

Sokan keresnek meg azzal, hogy a vállalkozásuk ismertebbé tételére elindítottak egy Facebook csoportot, de nem akar beindulni a dolog, nem jönnek az új tagok, nincs párbeszéd. És még többen azzal, hogy elindítanának egy csoportot, mert azt hallották, most ez a legjobb lehetőség a Facebookon az emberek organikus elérésére. De vajon tényleg ez a legjobb? Kinek…

Tovább →

Hol a rejtett pénz a vállalkozásodban? Gyere és keressük meg!

Egy csomó pénzt hagysz nap, mint nap az asztalon a vállalkozásodban. Rejtett bevételi források, amikre nem gondolsz. Apróságok, amiken, ha változtatnál, többet költene nálad a vevő. Néhány dolog, amin ha változtatsz, könnyebben és olcsóbban jönnek majd a vevők. Ilyen rejtett bevételi források után nyomoztunk ebben az élő adásban.

Tovább →

A termék, amit mindig visznek: Hogyan legyen neked is ilyen?

De jó lenne, ha lenne egy terméked, amit mindig keresnek a vásárlók… Egy olyan terméked, amit szinte el sem kell adnod, mert magát adja el… Egy olyan terméked, amit könnyű hirdetni, mert a vevők rögtön lecsapnak rá, ahogy meglátják. Mi legyen ez a termék? Miért legyen ilyen terméked? Hogyan találd meg a legjobb terméket/szolgáltatást, amire…

Tovább →

Merre tovább? Friss marketing hírek, amikről tudnod kell

Hogyan változtak meg a vásárlók az elmúlt másfél évben? Hogyan állj hozzá az újdonságokhoz a marketingben? Mikor érdemes azonnal reagálnod rájuk és mikor nem? – Milyen hirdetések, kampányok működnek most? – Milyen újdonságok jönnek a Facebookon, az Instagramon és a Google-ben, amik befolyásolják majd az eléréseidet és a marketingedet? – Egy klasszikus online marketing eszköz,…

Tovább →

🤩 Hogyan rázd fel a fásult közönséget? 🤩

Igyekszel, de rád sem hederítenek? Kérdezel tőlük és nem válaszolnak? Posztolsz, de alig van reakció? Ezen segítettem ebben az élő adásban.

Tovább →