[ÉLŐ] Énmárka építés: Így fogj bele!

Hogyan különbözz a versenytársaidtól? Hogyan legyél más? Megjegyezhetőbb? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

[ÉLŐ] Instagram és Pinterest marketing

Mit mutass meg a vállalkozásodról képekben? Hogyan kezdd el használni az Instagramot a vállalkozásod marketingjére? Miért és kinek érdemes Pinterestet használni? Hogyan fogj bele?

Tovább →

Különleges nyereményjáték ötletek, hogy több vásárlód legyen

A legtöbb Facebookos nyereményjáték ugyanarra az ötletre épül: válaszolj meg 1-2 kérdést, lájkold az oldalt, ossz meg valamit és nyerhetsz. Pedig nem csak ez a nyereményjáték forma létezik és nem csak arra használhatod a játékokat, hogy több lájkolód legyen és jobban megismerjék a termékeidet. Nézzünk néhány kreatív nyereményjáték ötletet, amivel ismertebbé teheted a vállalkozásodat!

Tovább →

[ÉLŐ] Hogyan kampányolj gyorsan?

Milyen kampánytípusok vannak? Mit tervezz meg előre? Milyen részei legyenek az ajánlatodnak? Hogyan állítsd össze a kampányod részleteit?

Tovább →

[ÉLŐ] Vevőszerzési praktikák azoknak, akik nem érnek rá vevőt szerezni

Mikrovállalkozásként, induló kis cégként majd szétszakadsz a munkában. Az se tudod, hova kapj. Egyszerre próbálsz terméket fejleszteni, ügyfeleket kiszolgálni és még itt van a vevőszerzés is. Anyaként még kevesebb időd van, nem tudsz naponta több órát a munkára szánni mégis haladni kéne.

Tovább →

[ÉLŐ] Nyomul az olcsó konkurens? Ezt tudod tenni:

Mit tegyél, ha nagy az árverseny a piacodon? Mi a kiút? Erről beszéltem ebben az élő adásban.

Tovább →

Izgalmasabb Facebook LIVE adások készítése OBS-el

Szeretnél klassz, profi oktatóanyagokat készíteni élő adásban? Most megmutatom, hogyan teheted izgalmasabbá és hasznosabbá a Facebook élő adásodat az OBS segítségével!

Tovább →

Mi van a vásárlód agyában? 10 módszer, amivel megtudhatod:

A piacon nem az nyer, aki a legnagyobb árengedményt adja, sem az, aki a legtöbbet költi marketingre, hanem az, aki a legjobban ismeri a vevőit. Hogyan tudhatnál meg róluk többet? Íme néhány módszer:

Tovább →

7+1 ötlet, hogyan használhatsz egy élő adást a marketingedben (akkor is, ha nem vagy született showman)

2008-ban csináltam először élő adást az interneten, akkor még Ustream segítségével. Később jó darabig használtam a Hangouts on Air-t élő adások közvetítésére, most azonban már lassan 10 hónapja aktívan használom a Facebook Live-ot. Úgy gondoltam, itt az idő megosztani veletek azokat a megoldásokat, amik beváltak az élő adások területén.

Tovább →

[ÉLŐ] Termékek, amiket megvesznek

avagy a termékteremtés titkai

Tovább →

Page 1 of 9