7+1 ötlet, hogyan használhatsz egy élő adást a marketingedben (akkor is, ha nem vagy született showman)

2008-ban csináltam először élő adást az interneten, akkor még Ustream segítségével. Később jó darabig használtam a Hangouts on Air-t élő adások közvetítésére, most azonban már lassan 10 hónapja aktívan használom a Facebook Live-ot. Úgy gondoltam, itt az idő megosztani veletek azokat a megoldásokat, amik beváltak az élő adások területén.

Tovább →

[ÉLŐ] Termékek, amiket megvesznek

avagy a termékteremtés titkai

Tovább →

ÉLŐ: Az elmúlt 2 év 3 legjobban sikerült kampánya

Bemutatom a legjobb eredményeket hozó kampány stratégiáinkat lépésről lépésre.

Tovább →

Marketing 5 perc: Hogyan adj el 2000 terméket?

Milyen stratégiával lehet eladni a jegyeket egy nagy konferenciára? A frissen megjelent könyvedet? Vagy rengeteg terméket a karácsonyi kampányodban? Bemutatom azt a stratégiát, ami nálunk bevált.

Tovább →

[VIDEÓ] Marketing 5 perc: Izgalmas új trend, amivel felturbózhatod a hirdetéseidet

Jobb hirdetések, szakértői imázsépítés, közösségépítés egyetlen nagyon hatásos eszközzel. Így:

Tovább →

[ÉLŐ] Kevés a vevőd? Ezen az 5 dolgon változtass:

Sok a látogatód, de kevés a vevőd? Sok az érdeklődő, de végül senki nem vásárol? Mi lehet a gond?

Tovább →

Mit mond valójában a vásárló, amikor azt mondja “nem”?

Tapasztalatlan kezdőként mindenki azt hiszi, a termékével van a gond, de leginkább annak az árával. Azért nem kéri a vevő a terméket, mert drága. Sokszor el sem jut az oldalon az árig. A “nem” valami egészen mást jelent:

Tovább →

[VIDEÓ] Marketing lecke, amit egy Uber sofőrtől tanultam

Hogyan lógj ki a piacról? Erről nem az amerikai marketingesektől hallottam, hanem egy Uber sofőrtől. Figyelj csak:

Tovább →

[VIDEÓ] Piackutatás: Így csináld!

Tudj meg többet a vevőidről! Piackutatási tippek

Tovább →

[VIDEÓ] A nem unalmas vevőszerző nyereményjátékok titka

Szoktál nyereményjátékokat szervezni? Így csináld, hogy valódi vevőket hozzon:

Tovább →

Page 1 of 8