Tévhitek az internetes pénzkeresetről

“Keress pénzt, csak hirdetésekre kell kattintgatni” “Internetes pénzkereset – csak e-maileket kell elolvasni” “Fizetünk a látogatóid után” Ígéretek, amik könnyű pénzkereseti lehetőséget ígérnek, de soha nem teljesülnek. De ha ezzel nem, akkor mégis: Hogyan lehet az interneten pénzt keresni?

Tovább →

A jó példa ragadós, avagy így lehet bloggal pénzt keresni

Hogyan lehet egy bloggal pénzt keresni? Sokan keresnek meg ezzel a kérdéssel, látják, hogy nálam működik és szeretnék tudni, ők hogyan fogjanak bele. Íme a lehetőségek:

Tovább →

bizalomépítés és internet marketing

Ne légy gyanús!

Te hiszel benne, hogy ha egy fogkrémet a Fogorvosok Szövetsége ajánl, akkor az jobb? És, ha brit tudósok bebizonyították, hogy tényleg jobb? A vevő bizalmának elnyerése elemi érdeke minden marketingesnek, de vajon hogyan tudod a hitelességedet brit kutatók és fogorvosok nélkül megteremteni? És milyen eszközeid vannak erre az interneten, ahol eleve gyanúsabbnak tűnik minden “túl…

Tovább →

Minden egyben

A legfrissebb divatkollekció darabjai most a közösségi média funkciók a honlapokon: Twitter gomb, Facebook Like gomb és Like box, megosztásra és fordításra alkalmas kis kütyük. Egyesével beillesztgetni őket a forráskódba elég sok munka, praktikusabb inkább egy huszárvágással olyan szolgáltatásokat telepíteni, amik az egész macerát leveszik a válladról – és az oldalad is izgalmasabb lesz tőle.…

Tovább →

Látogatottságnövelés - kicsiből naggyá nőni csak így lehet

Hogyan tovább?

“Elkészült a weboldalam, de mi legyen a következő lépés?” – gyakran hangzik el ez a kérdés az elmúlt napokban, hiszen már csak alig 1 hét van hátra a 4 hónapos 2. Gazdagmami Tanfolyamból. Sok szép honlap készült el, a konzultációkon sokat beszélgettünk termékekről, stratégiáról, de vajon mi a következő lépés? Hogyan lehet felfuttatni egy induló…

Tovább →

Hogyan növekszik egy blog?

A kezdő bloggerek többsége nagy lelkesedéssel és hittel vág neki az írásnak. Naponta többször nézegetik a statisztikáikat, örülnek, ha kettővel többen jönnek szerdán, mint kedden és örömtáncot járnak, amikor végre megérkezik az első komment. Aztán a lelkesedés alábbhagy, mert a látogatottságban elérkezik egy plató, ahonnan hetekig, hónapokig nincs előrelépés és fogalmuk sincs, mit tehetnének. De…

Tovább →

Tornádó rombolt le egy amerikai kisvárost – Igaz történet az újrakezdésről

2007-ben a kansasi Greensburg városát egy tornádó 95%-ban romba döntötte. A tornádó kiterjedése pont olyan széles volt, mint a város és teljes széltében végigsöpört rajta. A tornádó után a lakosság elmenekült a területről, az üzletek romba dőltek, olybá tűnt, a tornádóval együtt a város maga is megszűnt létezni.

Tovább →

Hasonló a hasonlóhoz

Tavaly nyár elején kezdtem azt érezni, hogy a kampányaim hatékonysága érezhetően csökkent. Ekkor pár nap keresgélés után döbbentem rá arra a módszerre, ami egycsapásra megváltoztatta a csökkenő tendenciát és magyarázatot adott arra is, hogyan lehet, hogy más listáimon nem csökkent a konverzió, csak ezen az egyen.

Tovább →

Konverziónövelés hete #5 Hatékonyan a közösségi médiában

Ha használsz közösségi médiát, akkor már biztosan kísérletezgettél vele, mikor melyik linkre kattintanak inkább, hogyan tudsz a leghatékonyabban látogatókat vinni az oldaladra a közösségi oldalakról. Ezzel kapcsolatban adok most tippeket.

Tovább →

Konverziónövelés hete #4 Hatékony értékesítési oldalak

Mitől lesz hatékony egy értékesítési oldal? Számtalan tényező befolyásolja, mitől lesz jó a sales oldalad, éppen ezért nagyon fontos, hogy mérd az oldalad hatékonyságát és szükség esetén javíts az eredményeken. De mit és hogyan javíts a sales oldalon?

Tovább →