Melyik online marketing eszközt használjam? Mi legyen az első lépés?

Kezdőként a legfrusztrálóbb feladat eldönteni, a sok-sok lehetőség közül, amit kínál az internet, amiről hallhatsz olvashatsz különféle szakmai blogokon, hírlevelekben, melyiket használd, melyikkel érdemes kezdeni. Most ennek a döntésnek a meghozásában segítek és abban, hogy át tudd látni a sokféle eszköz káoszát.

Tovább →

“Bejött neki”, avagy lehet-e elsőre szerencséd az üzleti ötleteddel?

Sok vállalkozás nem indul el azért, mert a leendő vállalkozó nem találta meg a jó üzleti ötletet. Vagy úgy érezte, nem jó az ötlete. És sok vállalkozás bukik meg azért, mert nem elég jó az ötlet. De milyen is a jó ötlet? Baj-e, ha hibázunk?

Tovább →

Kérdések?

Hahó! Régen beszéltünk már, biztosan tele vagy kérdésekkel: – Hogyan is van ez az online vállalkozás-dolog? – Hogyan indíthatok weboldalt? – Honnan lehet tudni, hogy életképes egy ötlet?

Tovább →

Mire érdemes odafigyelni?

Mindig vannak olyan új eszközök, trendek az online marketingben, amik aktuálisan “menők” és olyanok, amik még a nagy robbanás előtt állnak, amiknek most fog eljönni az ideje. Persze mindig sok új eszköz van a piacon és nehéz megjósolni azt, melyikbe érdemes időt, energiát vagy éppen pénzt fektetni. Mik lesznek a jövő “nagy” eszközei? Mi alapján…

Tovább →

Már megint “új” marketing?

A marketing az a téma, ami nagyon dinamikusan változik, az online marketing pedig különösen az. Hasonlít ez kicsit a divatiparhoz: mindig kijön valamilyen új ruhadarab, ami egy darabig csak egy szűk réteg számára elérhető, aztán egyre nagyobb tömegben kapható, egyre olcsóbb lesz, ezáltal egyre kevésbé számít újnak, egyre érdektelenebbé válik. Szemben a divattal, a marketingben…

Tovább →

Mennyi idő?

A mai világban a legnagyobb kihívás nem az, hogy megtaláljuk a lehetőségeket, hanem az, hogy túl sok lehetőségünk van, túl sok ötletet, információt kapunk minden nap – ezt a gondolatmenetet Erich Fromm írta le 1941-ben, amikor még a maihoz képest bizony sokkal információszegényebb világban éltek az emberek. Az online vállalkozásokkal kapcsolatban is túl sok az…

Tovább →

Profibb értékesítési oldal apró trükkökkel

Az értékesítési oldalad sikere elsősorban a bizalmon múlik. Erről lehetne sokat értekezni elméletben (és már meg is tettem tavaly a bizalomépítésről szóló tanulmányban), most azonban következzen néhány apró technikai megoldás, ami segít, hogy az értékesítési oldalaid sokkal profibban nézzenek ki, a látogatók több időt töltsenek el rajtuk, a tartalmakat (pl. vevővélemények) érdekesebben, látványosabban tálald és…

Tovább →

Internetes pénzkereseti lehetőségek (összefoglalás)

Évek óta foglalkozom online vállalkozással és azt tapasztalom, újra meg újra visszatérnek bizonyos alapvető kérdések az internetes pénzkereseti lehetőségekkel kapcsolatban. Meglepő, hogy mindig ugyanazokkal a tévhitekkel és félreértések terjednek népmeséhez hasonlóan szájról szájra az interneten, és éppen annyira sok népi variáns létezik belőlük, mint amennyi egy-egy népmeséből vagy népdalból hajdanán 🙂 Úgy döntöttem, most egy…

Tovább →

A talicska törvénye az internet marketingben

Van egy kedvenc mondatom, amit szeretek hallani: “Hűha, ez hatalmas munka volt, hogyan csináltad meg?” 🙂 Történelmileg úgy alakult, hogy mindig is hittem abban, ha az ember el szeretné hordani a Gellérthegyet, akkor elég minden nap egy talicskányit eltolni és a végére az ő kertjében áll a hegy. Az online vállalkozásban ez többszörösen igaz és…

Tovább →

Neked mekkora?

avagy milyen csalival horgászol szívesebben? …és melyikre szoktál ráharapni?

Tovább →