Instagram: Hogyan kezdd el használni?

Évek óta dinamikusan növekvő közösség, remek márkaépítő felület, mégis csak kevesen használják: az Instagram. Hogyan kezdj el felépíteni egy közösséget a nulláról az Instagramon? Mit posztolj? Hogyan építs márkát akkor is, ha a te tevékenységed nem olyan látványos? Milyen stratégiával szerezhetsz vevőket? Kinek érdemes az Instagramon hirdetni és miben más ez, mint a Facebook hirdetés?…

Tovább →

3 ötlet érdekes videós hirdetésekre (megvalósítási útmutatóval)

Az elmúlt hónapokban a legjobb eredményeket videós hirdetésekkel értük el. Sokan nem mernek ebbe belevágni, mert bonyolultnak tűnik és félnek a technikai megvalósítástól is, ezért gyűjtöttem most össze néhány egyszerűen megvalósítható ötletet.

Tovább →

Így add hozzá a szolgáltatásaidat az oldaladhoz a Facebookon!

Tudtad, hogy a szolgáltatásaidat külön fül alatt is meg tudod jeleníteni a Facebook oldaladon? Most megmutatom, hogyan tudod beállítani ezt a funkciót:

Tovább →

Facebook marketing kérdezz-felelek

Ebben az élő adásban Facebook marketinggel kapcsolatos kérdésekre válaszoltam. Amikről szó volt: – Hogyan tedd népszerűbbé és sikeresebbé a nyereményjátékaidat? – Milyen kampányokat csinálj? – Hogyan tartsd aktívan a követőtáborodat? – Facebook Live: Hogyan csináld hatékonyan?

Tovább →

Esettanulmány: Hirdetés kis pénzből okosan

Ebben az élő adásban egy esettanulmányon keresztül mutattam be, hogyan lehet Facebook hirdetéssel egy kisebb büdzsével hatékony kampányt csinálni.

Tovább →

Hogyan legyen hiteles a honlapod?

Mitől lesz hiteles egy honlap? Mitől fognak megbízni benned? Mi az, ami elijeszti a látogatókat és mi az, ami megfogja őket? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Ez az új email marketing, csak jobb: Kezdő chatrobot beállítások

Hogyan üzemeld be az első Messenger robotodat 10 perc alatt?

Tovább →

[ÉLŐ] Hogyan legyenek mindig vásárlóid?

Elindult a honlapod, vannak látogatóid, de hogyan legyenek belőlük vásárlók? Sokan azt tanácsolják, hogy kampányolj évente néhány alkalommal, ami valóban jó eredményeket hozhat, azonban csak alkalmilag. Mit tegyél, hogy folyamatosan legyenek vásárlók a webáruházadban? Mit tegyél, hogy minden nap legyenek megrendelőid? Mit tegyél, hogy ne csak akciók és árleszállítások idején vásároljanak tőled az emberek?

Tovább →

látogatószerzés így tudd meg hogyan szerezhetnél több látogatót a keresőből

Tudj meg többet az oldaladról, kutasd a piacodat ezzel az alkalmazással!

Ma egy klassz online szolgáltatást szeretnék nektek megmutatni, amivel többet tudhattok meg az oldalatok kulcsszavairól, javíthatjátok azokat a hibákat, amik miatt a keresőben nem teljesít elég jól az oldalatok, de használhatjátok arra is, hogy jobban megismerjétek a vásárlóitokat vagy akár többet tudjatok meg a versenytársaitokról.

Tovább →

[ÉLŐ] Sok az egyforma vállalkozás a piacon? Hogyan legyél más?

A piacodon mindenki hasonló termékeket árul, mint te. Egymást másolják a cégek, ezért vevő legyen a talpán, aki képes különbséget tenni köztük. Mindenki hasonló tartalmakat ír, ugyanazzal tölti meg a Facebook oldalát, hasonló a honlapja. A vevők csak az ár alapján tudnak megkülönböztetni titeket egymástól. Mit tudsz tenni? Hogyan tudsz más lenni? Hogyan tudsz kilógni…

Tovább →