Hogyan hirdess hatékonyan a Facebookon?

Milyen hirdetési stratégiákkal tudsz a leghatékonyabban vevőket szerezni? Hogyan érd el hatékonyan és olcsón a célcsoportodat hirdetésekkel? Hogyan remarketingezz, ha még nincs nagy remarketing listád? Milyen szöveg és kép működik a legjobban a hirdetéseknél? – erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Így fogd meg a figyelmet a Facebookon!

Hiába írsz, senki se kattint? Hiába hirdetsz, nincs eredmény? Hiába élőzől, nem nézik? Hogyan fogd meg az olvasók figyelmét a Facebookon, ahol hirdetések, posztok, videók tömkelege pályázik ugyanerre? Néhány új figyelemmágnes technikát osztottam meg ebben az adásban.

Tovább →

Most vágsz bele az email marketingbe? Így állj neki!

Miért érdemes email marketingezned? Sokan nem tudják, miért kéne belevágniuk, amikor a közösségi médiában sokkal egyszerűbbnek tűnik eladni. Mások azt gondolják, már úgyse olvas senki hírleveleket. Milyen eredményeket várhatsz az email marketingtől és miért érdemes belevágnod, ha eddig nem tetted?

Tovább →

Nézelődőkből vásárlók: Hogyan?

Miért van az, hogy a látogatóidnak csupán 1%-a vásárol? Rossz a terméked? Magasak az áraid? Vagy valami más? Ebben az élő adásban megnéztük, mit keres pontosan a vásárló a honlapodon, mi az, ami elijeszti, hogyan vezesd a figyelmét és mik azok az elemek, amiken javítva sokszorosára növelheted a vásárlások arányát.

Tovább →

Látogatószerzés a nulláról

Elindult a honlapod: De honnan lesznek látogatók? Milyen stratégiákkal építhetsz stabil, folyamatosan növekvő látogatottságot és szerezhetsz releváns, valóban a célcsoportodba tartozó látogatókat? Erről beszéltem ebben az élő adásban:

Tovább →

Hogyan szerezz tagokat a Facebook csoportodba/oldaladra (akkor is, ha most indultál nulláról)?

Nulláról elindulni mindig nehéz. Még senki sem követ, senki sem tudja, mit csinálsz, csak te tudod, hogy itt valami nagy dolog készülődik. Mit tehetsz, hogy többen csatlakozzanak a Facebook oldaladhoz vagy csoportodhoz, ha nincs ezer ismerősöd, akiket pont a te oldalad érdekel?

Tovább →

Csak lájkolnak, de nem vásárolnak: Mit tehetsz?

Az emberek csak lájkolják az oldaladat, de nem vásárolnak? Hiába állítottad be a Facebook boltot, töltötted fel a szolgáltatásaidat, teszel ki posztokat, hirdetsz, csak kevés vevőd érkezik a közösségi médiából? Hogyan érj el jobb eredményeket? Ezt tudhatod meg ebből a videóból.

Tovább →

Élő adások: Hogyan fogj bele?

Hogyan használd őket a marketingedben? Milyen élő adásokkal szerezhetsz vevőket? Mi mindenre használhatsz élő adásokat? Milyen felületen élőzhetsz és melyik kinek való?

Tovább →

Poszthirdetés az Instagramon: Így csináld!

Nemrég jelent meg az Instagramon belül a poszt hirdetési lehetőség, amivel könnyen és gyorsan hirdetheted a bejegyzéseidet. Ebben a videóban megmutatom, hogyan kezdj bele!

Tovább →

Ezért nem hoz vevőket a hirdetésed

Szóval rászántad magad, elindítottad az első hirdetésed és a dolgok nem úgy alakulnak, ahogyan szeretted volna. Kattintgatnak rá, de nem jönnek vevők, pedig már ezren látták a hirdetést, nem igaz, hogy ezer emberből egynek sem kell a terméked. De vajon pontosan mi lehet gond? Rossz helyen hirdetsz? Nem jó a hirdetés? Nem jó a kép?…

Tovább →