Változott a Facebook oldalak kinézete: Hogyan fordíthatod a hasznodra?

Biztosan észrevetted, hogy az elmúlt 1-2 hétben a Facebook elkezdte átalakítani a céges oldalak kinézetét. Mi ennek az oka? Mire figyelj oda? Néhány ötlet, hogyan aknázd ki az új kinézetben rejlő lehetőségeket.

Tovább →

[ÉLŐ] Vevőszerzés email marketinggel:

Új ötletek, amiktől hasítani fognak az email kampányaid.

Tovább →

Marketing 5 perc: Hogyan nem éri meg hirdetni a Facebookon?

És hogyan igen?

Tovább →

Így állítsd be a Facebook boltodat 5 perc alatt:

A Facebook végre előrukkolt ezzel az újítással, amit már sok oldaltulajdonos várt: itt a Facebook bolt. Most megmutatom, hogyan tudod beállítani és elmondok néhány praktikus tanácsot is a használatához:

Tovább →

[Podcast] Így szerezz több feliratkozót! 10 ötlet, amivel kiegészítheted a meglevő csalidat és egy egészen új szemléletmód

E-mail listát sok vállalkozó épít, a letölthető anyagok, a feliratkozó oldalak azonban egy idő után erejüket vesztik. Íme egy új szemléletmód és 10 ötlet, amivel felpörgetheted az érdeklődőszerzésedet:

Tovább →

[ÉLŐ] Kevés a vevőd? Ezen az 5 dolgon változtass:

Sok a látogatód, de kevés a vevőd? Sok az érdeklődő, de végül senki nem vásárol? Mi lehet a gond?

Tovább →

Nyereményjáték szabályok a Facebookon: Mire figyelj oda?

Mostanában több videóban is foglalkoztam a nyereményjátékokkal és ilyenkor mindig felmerül a kérdés, pontosan milyen is a szabályos Facebook nyereményjáték, hogyan is kell ezt csinálni.

Tovább →

[VIDEÓ] Keltsd fel a vevőid figyelmét érdekes tartalmakkal!

Írj jobb blogot, izgalmasabb hírlevelet, hatékonyabb Facebook posztokat és szerezz vevőket a tartalmaiddal! Hogyan csináld? Így:

Tovább →

[VIDEÓ] Érdeklődőszerzés másként

Hogyan legyen jobb csalid? Új, kreatív érdeklődőszerző ötletek

Tovább →

Facebook slideshow hirdetés: Hogyan használd kreatívan?

A Facebook tavaly októberben vezette be a slideshow hirdetéseket, amiknek segítségével néhány képünkből rövid videót készíthetünk a hirdetési felületen és ez jelenik meg hirdetésként. Ennek nagy előnye, hogy egyszerűbb elkészíteni, mint egy videót, mégis jobban észrevehető, mint egy sima “kép + szöveg”-hirdetés. A slideshow funkcióit augusztus végén a Facebook kibővítette, most már zenét is adhatsz…

Tovább →