Így tartsd meg az ügyfelet!

A legtöbb cég elsősorban az új vevők megszerzésére koncentrál, ami sokba kerül és nehézkes. Eközben a régi vevők általában lelkesen vásárolnak, szívesen ajánlanak tovább – ha foglalkoznak velük. Így tudod megtartani őket:

Tovább →

Hogyan népszerűsítsd a blogbejegyzésedet? (letölthető checklistával)

Írtál egy jót és szeretnéd, ha minél több emberhez eljutna? Ezekre figyelj oda:

Tovább →

Apróságok, amik miatt nem vásárolnak tőled, pedig semmibe nem tart őket megoldani

Kíváncsi voltam múltkor egy üzlet termékeire, amik nagyon tetszettek, de mivel nem volt leírva a termékleírásban néhány információ, úgy gondoltam, elmegyek személyesen a boltba és megnézem őket. El is mentem (munkaidőben, hétköznap), de a bolt zárva volt. A honlapon pedig nem volt fent a nyitvatartási idő. Persze fel is hívhattam volna őket, de telefonszám sem…

Tovább →

Most indítasz vállalkozást? Ezen a 3 dolgon kell túllépned, hogy beinduljon

Egy felmérés szerint az induló vállalkozások 3 legfőbb problémája: 1. Nincs elég profit a fejlesztéshez 2. Nincsenek kidolgozva a célok megvalósításának lépései 3. Túl sok a feladat és kevés az ember. Mit lehet tenni?

Tovább →

Hogyan építs marketing rendszert?

Marketing rendszert kell építeni – hallod mindenfelől. A kezdő online vállalkozó sokszor csak a fejét vakargatja azon gondolkodva, hogyan is kezdje el. Mi legyen az első lépés? Mi a leghatékonyabb? Most akkor el lehet lenni egy Facebook oldallal, ahol lehet rendelni is? Vagy legyen honlap? De hogy találják meg a vásárlók? A hírlevélre szükség van…

Tovább →

Őszi marketing tervező

Új kampányok? Új honlap? Sok tennivaló? Készülj fel az őszi marketingedre ezzel az ajándék tervezővel!

Tovább →

Melyik online marketing eszközt használjam? Mi legyen az első lépés?

Kezdőként a legfrusztrálóbb feladat eldönteni, a sok-sok lehetőség közül, amit kínál az internet, amiről hallhatsz olvashatsz különféle szakmai blogokon, hírlevelekben, melyiket használd, melyikkel érdemes kezdeni. Most ennek a döntésnek a meghozásában segítek és abban, hogy át tudd látni a sokféle eszköz káoszát.

Tovább →

Állandó vevőket szeretnék

Van egy termékem, amit szeretnék folyamatosan értékesíteni, pl. egy webáruházban, hogyan lehet azt megtenni anélkül, hogy állandóan árakcióznék? – tette fel a kérdést egy ügyfelünk. A válasz pedig az, hogy:

Tovább →

“Bejött neki”, avagy lehet-e elsőre szerencséd az üzleti ötleteddel?

Sok vállalkozás nem indul el azért, mert a leendő vállalkozó nem találta meg a jó üzleti ötletet. Vagy úgy érezte, nem jó az ötlete. És sok vállalkozás bukik meg azért, mert nem elég jó az ötlet. De milyen is a jó ötlet? Baj-e, ha hibázunk?

Tovább →

Hogyan, honnan jönnek az üzleti ötletek?

Ötletskála: Üzleti ötletekről és ötletelésről másként

Vannak, akik azt mondják, üzleti vénával születni kell. Én azt vallom, az üzleti mentalitás mindannyiunkban megvan (2 évesen még számtalan eszközzel tudjuk meggyőzni a szüleinket arról, hogy cukorka kell a boltban, ekkor még van üzleti vénánk – és ezt a képességet vissza tudjunk hozni magunkban) Üzleti ötletek terén is jól állunk. Mindenkinek vannak jó meglátásai,…

Tovább →