Konverziónövelés hete #5 Hatékonyan a közösségi médiában

Ha használsz közösségi médiát, akkor már biztosan kísérletezgettél vele, mikor melyik linkre kattintanak inkább, hogyan tudsz a leghatékonyabban látogatókat vinni az oldaladra a közösségi oldalakról. Ezzel kapcsolatban adok most tippeket.

Tovább →

Konverziónövelés hete #4 Hatékony értékesítési oldalak

Mitől lesz hatékony egy értékesítési oldal? Számtalan tényező befolyásolja, mitől lesz jó a sales oldalad, éppen ezért nagyon fontos, hogy mérd az oldalad hatékonyságát és szükség esetén javíts az eredményeken. De mit és hogyan javíts a sales oldalon?

Tovább →

Konverziónövelés hete #3 Kattintásbarát hírlevelek

Tegnap azt mutattam be, mit kell tenned, hogy elolvassák a hírleveleidet, most arról lesz szó, mi a teendő, hogy meg is tegyék az olvasók, amit kérsz tőlük a levélben (például rákattintsanak a benne található linkre)

Tovább →

Konverziónövelés hete #2 Megnyitásbarát hírlevelek

Tegnap arról beszéltem, hogyan szerezz még több hírlevél-olvasót, ma arról lesz szó, mit tegyél, hogy a megkapott hírleveleidet el is olvassák. Hiszen, attól, hogy valaki feliratkozott a hírleveledre még egyáltalán nem biztos, hogy szeretné is olvasni, vagy hogy a rengeteg más e-mail és hírlevél között a tiédet is meg fogja nyitni. Mit lehet tenni, hogy…

Tovább →

Konverziónövelés hete #1 Hírlevél-feliratkozás

A honlapot nem elég elkészíteni: ahhoz, hogy üzleti eredményeket is elérj vele, fokozatosan mérned kell az eredményeket és javítanod őket. Ezen a héten ahhoz adok tippeket, hogyan javítsd a honlapod eredményeit. Lesz szó hírlevél-feliratkozásról, bannerekről, értékesítési oldalakról, a hírlevelek megnyitási és átkattintási arányáról. Most elsőként abban próbálok segíteni, mit tegyél, ha nem vagy elégedett a…

Tovább →

Mit tanulhatsz a keresőoptimalizálásból marketing szemmel?

Átlag Géza vállalkozó egy szép napon felkereste Szomszéd Pisti webfejlesztőt és felkérte egy szép, ámde olcsó weboldal elkészítésére. Pisti felajánlotta, hogy ha már csináltat honlapot, akkor optimalizáltassa keresőre is, csak plusz húszezerért a találati lista elejére kerülhet. Pisti alapvetően rendes ember és nem akarja becsapni Gézát, ezért kiválaszt néhány fontos szót, amire valóban keresnek Géza…

Tovább →

Az induló honlapok csődjének titka

A blogok több, mint 60%-a az indulása utáni harmadik hónapban már megszűnik – áll a Technorati 2008-as internet jelentésében. Miért? Számos honlaptulajdonossal találkoztam pályafutásom során, akik negy reményekkel, tele ötletekkel és lelkesedéssel vágtak neki az online vállalkozásnak – aztán néhány hónap vagy 1-2 év elteltével feladták. Többségük egy fillért sem keresett. Másik részük pedig csak…

Tovább →

Te hogyan keresel/kerestél üzleti ötletet?

Brian Tracy szerint egy átlagembernek naponta legalább 4 olyan ötlete van, amire sikeres vállalkozást lehet építeni, mégis lebeszéli magát róluk. “Erre nincsen fizetőképes kereslet”, “Az embereknek nincsen pénze ilyesmire”, “Én ezt nem tudnám csinálni” – erről szól a kifogások többsége. De vajon hogyan hozod meg ezeket a döntéseket? Te hogyan csinálod? Szavazz!

Tovább →

Gazdagmami tanfolyam 2.0 – Kérdések és válaszok

A hét folyamán sok kérdést kaptam levélben, a hozzászólásokban és a szerdai élő közvetítésen is a Gazdagmami Tanfolyam 2.0-val kapcsolatban. Bár a tanfolyamra való jelentkezés csak holnap (hétfőn) délben kezdődik, gondoltam, a kérdéseiteket előre összefoglalom és megválaszolom egy bejegyzésben, íme:

Tovább →

Listát szeretnék építeni – hírlevélfeliratkozás mindenféle módon

Ma már honlap nem létezhet hírlevél szolgáltatás nélkül, hiszen a látogatók többsége nem azért érkezik egy honlapra, hogy azonnal vásároljon, hanem azért, hogy tájékozódjon az adott témában, információkat gyűjtsön. Éppen ezért rengeteg pénzt hagysz az asztalon, ha nem kéred el a látogatóid címét, amikor a honlapodra látogatnak. Most pontosan megmutatom, hogyan tudsz ingyenes és fizetős…

Tovább →