Rendszerben az erő

Tavaly márciusban a “Mitől dől a lé?” konferencián tartottam egy előadást, amiben azt mutattam meg, mitől kezd el igazán működni a vállalkozás: attól, hogy a tulajdonosa rendszerben gondolkodik. Azóta rengeteg kezdő vállalkozóval beszélgettem, és bizony nagyon kevés volt köztük az, aki képes volt átlátni a folyamatot, látni a lépéseket és megmondani azt, mi lesz a…

Tovább →

Közösségi média és automatizálás

“Nem használok közösségi oldalakat, mert sok időt vesz el, kényelmetlen, folyton ott kell lenni: egyszerűen nem fér bele az időmbe. Most abban szeretnék segíteni, hogyan tudsz időt nyerni, gyorsabbá és hatékonyabbá tenni a Facebook és Twitter kommunikációdat.

Tovább →

JÁTÉK! Oszd meg a pozitív gondolataidat és nyerj!

Ha jó dolgokra gondolsz, akkor jó dolgok fognak veled történni – ezt most a gyakorlatban is bebizonyítom: írj a pozitív 2010-es terveidről a hozzászólások között és megnyerheted a Gazdagmami Motivátor 2010 Különszámot!

Tovább →

Mire jó nekem kezdőként a közösségi média?

Ha döbbenten figyeled az elmúlt hetek eseményeit a blogon és nem érted, mi ez a nagy felhajtás a közösségi média körül, akkor most figyelj jól, mert lefordítottam a te nyelvedre is.

Tovább →

Házibarkács videómarketing

Miért nem használunk videókat a weboldalakon? Mert macerás, időigényes és tapasztalat híján nehéz eldönteni, hogyan is csináljuk. Pedig a videómarketing nagyban megnöveli az értékesítések hatékonyságát, növeli a bizalmat. Éppen ezért jól jöhetnek olyan eszközök, amik segíthetnek benne, hogy elkészítsd az első videóidat és megadják az első sikerélményt.

Tovább →

Keresőoptimalizálás és közösségi média

Hamarosan 1 éves lesz a Gazdagmami Motivátor magazin, ebből az alkalomból elkészült a magazin különszáma, a mini Motivátor benne a 2010-es év trendjeivel és ötletadókkal, kész megoldásokkal, ahogyan azokat a saját online vállalkozásod javára fordíthatod. A mini Motivátor első számában a látogatottságnövelésről van szó, arról, hogyan használhatod ki a Twitter és a Facebook kommunikációdat arra,…

Tovább →

Facebook és marketing

A legtöbb embernek borsódzik a háta a Twitter és a Facebook gondolatára, fellép az “újabb púp a hátamon effektus”. Először meg kellett szoknod a blogolást, aztán elkezdtél hírlevél-listát építeni, most meg itt a legújabb trend, amit meg kéne tanulnod, tehát lehetőség szerint halogatod, mert egyébként is annyi más dolgod lenne, amivel valódi pénzt lehet keresni,…

Tovább →

Hurrá, 2010! Visszaszámlálás ..1

Ha nagyon kevés a hírlevél-feliratkozód, ha fogalmad sincs, mit tehetnél, hogy többen legyenek, ha a régi jól bevált csalik már nem működnek, akkor nézd meg, mit tehetsz azért 2010-ben, hogy egyre bővüljön a hírlevél-olvasóid tábora.

Tovább →

Felkészültél már 2010-re? Visszaszámlálás ..2

Több, mint 600 ezer mobilinternet előfizetés van már Magyarországon, ezért 2010-ben már gondolnod kell a weboldal-fejlesztés kapcsán azokra is, akik mobilinterneten csatlakoznak a webre, vagy mobiltelefonon interneteznek. Hogy pontosan mit kell tenned a már meglevő weboldaladdal, blogoddal – erről szól ez a videó:

Tovább →

Az évtized utolsó éve jön! Visszaszámlálás ..3

Mit hoz számodra 2010, ha internet marketinggel foglalkozol? A videósorozat 2. részéből megtudhatod, hova tart az e-mail marketing, érdemes-e még listát építeni és hogyan építsd fel az online kampányaidat 2010-ben.

Tovább →