Hogyan kelts érzelmeket a marketingedben?

A legrosszabb, ami a hirdetéseddel vagy a posztjaiddal történhet, hogy érdektelenséget vált ki az emberekből. Nem figyelnek rá oda. Észre se veszik. Vagy ha észreveszik, csak átgördítenek felette. Pedig a terméked szuper, egy csomó időt töltöttél, hogy jó legyen a szöveg és ez a hála?! 😭🙂 Mit lehet tenni?

Tovább →

Több ügyfelet email marketinggel: Hogyan?

Az egyik leghatékonyabb online marketing eszköz, mégis csak kevesen használják: Mi az? Az email marketing. Míg a közösségi média követőidnek csupán 5-8% százaléka vásárol tőled, addig az email feliratkozóknak akár 15-25%-ából lehet vásárló hosszú távon. Ha tudod, hogyan kell jól használni az email marketinget. Hogyan vágj bele? Mivel gyűjts feliratkozókat? Milyen leveleket küldj nekik? Hogyan…

Tovább →

Szerezz sok vevőt email marketinggel!

A leghatékonyabb online vevőszerző eszköz, mégis sokan nem mernek belefogni, mi az? Az email marketing. Miért érdemes belefogni? (mutatok számokat is) Hogyan kezdd el használni? Melyik szolgáltatót válaszd? Hogyan gyűjts feliratkozókat? Mire figyelj oda adatvédelmi szempontból, mit kell pontosan tenned, hogy GDPR kompatibilis és szabályos legyen az email marketinged? Milyen gyakran küldj leveleket? Mekkora legyen…

Tovább →

Email marketing: Így fogj bele hatékonyan!

Marketingezel a közösségi médiában, blogolsz és keresed a lehetőséget arra, hogyan marketingezz hatékonyabban? Rengeteget hirdetsz mégsem jutsz egyről a kettőre? Az ajánlatod bonyolult, komplex, nem csap le rá azonnal a közönség? Neked hírlevélre van szükséged! Ebben az élő adásban elmondtam miért és kinek van szüksége email marketingre, mik az alapok, hogyan szerezz feliratkozókat, milyen eszközökkel…

Tovább →

Hogyan szervezz érdekesebb nyereményjátékokat?

Több érdeklődő, aktívabb közösség, ismertebb termékek – nyereményjátékokkal! De hogyan? Sokan indítanak nyereményjátékot egy-egy rendezvény, szolgáltatás vagy termék ismertebbé tételére, mások pedig azért, hogy több követője legyen az oldaluknak, a játékok azonban nem mindig hozzák meg a kívánt eredményt. Milyen játékokat csinálj, amik valódi érdeklődőket hoznak, olyanokat, akik valóban a célcsoportodba tartoznak és nem csak…

Tovább →

Már megint „új” marketing?

A marketing az a téma, ami nagyon dinamikusan változik, az online marketing pedig különösen az. Hasonlít ez kicsit a divatiparhoz: mindig kijön valamilyen új ruhadarab, ami egy darabig csak egy szűk réteg számára elérhető, aztán egyre nagyobb tömegben kapható, egyre olcsóbb lesz, ezáltal egyre kevésbé számít újnak, egyre érdektelenebbé válik. Szemben a divattal, a marketingben…

Tovább →

Tudásból vállalkozás: Így kezdj bele! 2. rész

Skype oktatás, online tréningek, infótermékek, oktató CD-k: sokféle formában oktathatsz a könyvön túl is. A sorozat előző részében a tudásátadás alapjairól és a könyvekről, ebookokról volt szó, ebben a részben pedig azt tudhatod meg, hogyan adhatod át a tudásodat másoknak online. Formák, megoldások, lehetőségek: hogyan csináld?

Tovább →

Érdeklődőszerzés, letölthető csali a GDPR után

Hogyan adj letölthető anyagokat az adatvédelmi szabályoknak megfelelve? Ötletek, hogy több érdeklődőd legyen és közben az adatvédelmi szabályoknak is megfelelj – erről volt szó ebben az élő adásban!

Tovább →

Tudásból vállalkozás: így kezdj bele! 1. rész

Sokan vannak, akik tanítanánk az interneten vagy valamilyen módon átadnák a tudásukat. De hogyan fogj bele ebbe? Hogyan lesz a tudásból könyv vagy éppen internetes tréning, esetleg CD-s oktatóanyag? Ezt a kérdést járjuk körbe ebben a cikksorozatban, aminek most az első részét olvashatod.

Tovább →

Vannak látogatók a honlapodon, mégsem vásárolnak? Miért?

Induló vállalkozásoknál gyakori probléma ez. Nézegetik az oldalt, átkattintanak a blogra, esetleg páran még a termékeket is megnézik, vásárló meg alig. Hol lehet a gond? Mit lehet tenni?

Tovább →

Page 1 of 5