[VIDEÓ] 3 új poszttípus, ami sok új érdeklődőt hozhat az oldaladra

Milyen blogbejegyzésekkel lehet sok új érdeklődőt szerezni? Mire kattintanak sokan? 3 ötletet osztok meg veled ehhez.

Tovább →

[VIDEÓ] Hogyan keress pénzt blogolással? és: Üdv Floridából!

Milyen bevételei lehetnek egy blognak? 3 ötlet:

Tovább →

9 mód, ahogyan bevételt hozhat neked a blogod (a hirdetésen kívül)

Sokan vágnak bele abban a reményben a blogolásba, hogy majd valahogyan sikerül hirdetőket szerezniük, aztán sokan hagyják abba a blogolást azért, mert ez nem sikerült. Pedig a blogolásra számtalan egyéb üzleti modell is építhető. Lássuk mik ezek!

Tovább →

Hogyan népszerűsítsd a blogbejegyzésedet? (letölthető checklistával)

Írtál egy jót és szeretnéd, ha minél több emberhez eljutna? Ezekre figyelj oda:

Tovább →

Ki gépen száll fölébe…

Ahogyan a színészt is elviheti a közönség, úgy elviheti a bloggert, a szövegírót is. Számos forrásból zúdulnak rád az információk, a gondolatok, az érzelmek, amik inspirációt is adhatnak, de tévútra is vihetnek. A blogírás erősen reaktív műfaj: blogot nem az utókornak írsz, de értékesítési szöveget sem, itt nincs idő átrágni a szavakat, mindent bizonyítani, alátámasztani,…

Tovább →

4 ötlet, ha nem mersz blogot írni

Az írás néha nehezedre eshet, főként, ha még csak mostanában kezdted: nem tudod, miről lehetne még írni, nem találod elég érdekesnek az írásaidat, lebeszéled magad az írásról, nincs kedved hozzá. Most néhány ötletet adok a kezdetekhez.

Tovább →

A jó példa ragadós, avagy így lehet bloggal pénzt keresni

A múlt heti partnerprogramos videó kapcsán felmerült a kérdés, hogyan kell ezt a gyakorlatban megvalósítani, mit és hova kell tenni, erre szeretnék most néhány példát mutatni, és ha már úgyis ezzel foglalkozunk, megmutatom azokat a modelleket, ahogyan egy bloggal pénzt lehet keresni.

Tovább →

Közösségi média kényelmesen

A közösségi médiával sok kezdő felhasználónak az a baja, hogy rendszeresen kell foglalkozni vele. Automatizálással és néhány gyorsan használható szoftver segítségével kényelmesebbé tehető a Facebook-Twitter-Youtube-Linkedin-Flickr-… használat. Íme egy megoldás, ami segíthet:

Tovább →

Hogyan növekszik egy blog?

A kezdő bloggerek többsége nagy lelkesedéssel és hittel vág neki az írásnak. Naponta többször nézegetik a statisztikáikat, örülnek, ha kettővel többen jönnek szerdán, mint kedden és örömtáncot járnak, amikor végre megérkezik az első komment. Aztán a lelkesedés alábbhagy, mert a látogatottságban elérkezik egy plató, ahonnan hetekig, hónapokig nincs előrelépés és fogalmuk sincs, mit tehetnének. De…

Tovább →

3 mód, ahogyan MÁS lehet a blogod

Ha mindenki blogol, akkor egyre nehezebbnek tűnik úgy blogot írni, hogy kitűnj a tömegből, főként, ha a te célcsoportodat már sokan bombázzák blogokkal, ha a te témádban már sokféle blogot írnak. Ilyenkor bizony már nem elég csak jókat írni: arculatot kell adnod a blogodnak, pozicionálnod kell és kilógni a sorból – hogy ne csak egy…

Tovább →

Page 2 of 3