Tele van az éléskamra, mégis éhezel, mert nem találod a kulcsot? Most odaadom neked!

Sok vállalkozás épp csak megél a tevékenységéből. Miért van ez? Mit tudsz tenni, hogy az "elvagyunk valahogy" helyett kihozd a cégedből az "aranyat"? Azt, ami ott van benne és csak arra vár, hogy kibányászd?

A kezdő vállalkozások üzleti modellje általában nagyon egyszerű: előállítanak egy terméket vagy szolgáltatást és azt értékesítik. A kérdésük az szokott lenni, milyen áron adják azt, a profitjukat pedig az határozza meg, milyen árrést szabtak meg a költségeik és a kiadásaik között. Kezdő vállalkozóként ezért a legfontosabb kérdés az: Hogyan szabjam meg az áraimat?

Ahhoz azonban, hogy a vállalkozás ne csak evickéljen, hanem növekedjen is, egészen új stratégiára van szükség.

A legtöbben azt hiszik:

  • a növekedés drága, sokat kell hozzá befektetni, reklámra költeni, eszközökre költeni, új munkatársakat felvenni,
  • nem szükséges, elég az a kicsi, ami éppen van, így is meg lehet élni valahogy,
  • csak úgy lehetséges, ha rengeteget dolgozol és széthajtod magad

Ha így gondolod, tévedsz.

A valódi növekedés alapja:

#1 A megfelelő ÜZLETI MODELL, az ahogyan megteremted a céged bevételeit, kialakítod az árakat, megtervezed a profitot,

#2 A megfelelő MARKETING RENDSZER, az ahogyan szervezed a marketingedet, hogy folyamatosan, kiszámíthatóan, rendszeresen legyenek vevőid, kalkulálhatóak legyenek a bevételeid és tervezhetp legyen a növekedésed is.


Ha ezeket megtervezed és megteremted, anélkül tudsz növekedést elérni, hogy az drága és időigényes lenne.

Tudj meg többet az Árazás és Üzleti modell tréningcsomagból, ahol mindkét téma mesterévé válhatsz!


Ezt tanulhatod a tréningen:

1. modul: ÁRAZÁS

  • Hogyan szabd meg az áraidat? Sok kezdő vállalkozó a piac sajátosságaiból, a vevők pénztárcájából indul ki. Hogyan számolj úgy, hogy meg is érje?
  • Termékpiramis és vevőpiramis: hogyan alkalmazkodjon egymáshoz a vevőszerzésed és az árstratégiád?
  • Hogyan árazd a szolgáltatásodat? Órabér? Csomagajánlat? Mit tegyél, ha az idődet kell eladnod?
  • A jó ajánlat, amitől kedvet kap a vevő a vásárláshoz és már nem az árcédulát nézi, hanem valami egészen mást: Hogyan adj ilyen ajánlatot?
  • Árverseny van a piacodon: hogyan szabadulhatsz meg tőle?
  • >Ha olcsó vagyok sok vevőm lesz: miért nem igaz ez a mítosz és hogyan szabadulj meg tőle?
  • Mit tegyél, ha a konkurensed csökkenti az árait?
  • Milyen termék az, amit olcsón adhatsz és mi az, amit csak drágán érdemes?
  • Összehasonlíthatóak az áraid? Ezt a 3 dolgot tedd meg, hogy ne a táblázatok és árösszehasonlító oldalak alapján válasszanak téged (és megmutatom azt a néhány esetet, amikor és ahogyan érdemes fentlenned az ilyen oldalakon is)

2. modul: ÜZLETI MODELL


  • Amit most csinálsz, azzal csak a cseresznyét eszed le a tortán található habról: Mit tegyél, hogy tiéd legyen a hab és a torta is? Profitnövelő megoldások, amiknek a révén ugyanabból a tevékenységből vehetsz ki többet, amit már most is csinálsz
  • Milyen üzleti modellek vannak, hogyan tervezd meg a sajátodat?
  • A növekedés stratégiája: megmutatom a növekedés 5-féle módját és megnézzük, melyik való a te vállalkozásodnak, a te tevékenységedhez
  • Hogyan finanszírozhatod a növekedést? Milyen kockázatok vannak (nem hallgatjuk el ezt sem), és hogyan tudod mérsékelni őket?
  • Hatékonyág: a növekedés nem jár szükségszerűen azzal, hogy beleszakadsz, mutatok néhány módszert, amivel időhatékonyan tudod megoldani
  • Még csak másodállásban vállalkozol? Nagyon kicsi a bevételed? Megnézzük, hogyan lehet főállás belőle!
  • Nem tudod, mekkora lehetőség van a vállalkozásodban: Megmutatok 2 módszert, amivel meg lehet nézni, hova növekedhet a céged.
  • Megakadt a céged a növekedésben? Egy modell, ami segít elemezni miért és egy terv, ami segít újra a felszállópályára állítani a vállalkozásodat
  • Vagy több vevőt kell szerezned vagy magasabb profitra szert tenned: Mit tegyél, hogy mind a kettő teljesüljön?
  • Apró változtatások, amiket meglépve hosszú távon jelentősen növekedhet a bevételed - Miután megtudod mik azok, a fejedet fogod majd, miért nem csináltad eddig!
  • Matek: Hogyan számold ki milyen eredményekhez milyen bevételt kéne elérned, és ahhoz milyen számokat kéne produkálnod? Ha ezt egyszer megtanulod, sokkal könnyebben megy majd a tervezés
  • Szokatlan profitszerző módszerek: vállalkozások, amiben nem ott van a pénz, ahol azt első pillantásra gondolnád - és: Miért érdemes ilyen modelleket megvalósítani?
  • Gondolkodj úgy, mint a nagyok! Stratégiák, amiket érdemes egy kis cégnek a nagyoktól ellesnie, ha a növekedés a célja.

Kinek való ez a tudáscsomag?

KEZDŐKNEK: ha még csak most indítanád a vállalkozásukat és nem tudjod, mi alapján árazd be a termékeidet/szolgáltatásaidat, ha szeretnéd előre tudni milyen lehetőségeid vannak, hányféle módon kereshetsz pénzt a tevékenységeddel, hova fejlődhet majd a vállalkozásod, miből lesz a profitod és megtervezni az üzleti modelljüket.

HALADÓKNAK: ha már vállalkozol, de úgy érzed, a mostaninál sokkal többet vehetnél ki a cégedből, de nem tudod, hogyan

HA NÖVEKEDÉSRE VÁGYSZ: ha jól megy a céged, szeretnél növekedni, csak nem tudod, hogyan fogj bele

HA FÉLSZ ÁRAT EMELNI: mert azt hiszed, elveszítenéd a vevőidet, ha árat emelnél, ezért már évek óta nem mertél változtatni

HA NEM MERSZ BEFEKTETNI: félsz attól, hogy a növekedéshez túl sok időre, vagy túl sok pénzre van szükség, ezért nem mersz változtatni.

Ha nem csak elméletet akarsz hallgatni, hanem kíváncsi vagy a technikai megvalósításra is!

Mit kapsz, ha megrendeled a tudáscsomagot?

  • Az Árazás és Üzleti modell tréning anyagát 2 db CD lemezen.
  • A leckék mp3, pdf és mp4 formátumban vannak, így számítógépen is tanulhatsz, de felmásolhatod mobilra, tabletre is és magaddal viheted utazásra, sportoláshoz.
  • 24 leckéből álló tudásanyag, a leckék átlagosan 15-20 percesek, pont olyan hosszúak, hogy ha csak kevés időd van egy-egy alkalommal, akkor is legyen módod tanulni.,
  • Feladatokat, gyakorlati útmutatókat, hogy ne csak tanulj, hanem meg is tudd valósítani a hallottakat,
  • Ha még nem vagy tagja a Gazdagmami Ügyfelek Zárt csoportjának, most tagságot kapsz Magyarország legnagyobb vállalkozónői közösségében, ahol több, mint 3000 taggal építhetsz kapcsolatot, beszélgethetsz, kérdezhetsz,
  • Mindez csak br. 29900 Ft! (Gazdagmami kuponnal vagy VIP kártyával br. 24900 Ft)

És, ha most jelentkezel még ezt is megkaphatod:

mesterkurzus


A Marketing Rendszer Mesterkurzus anyagából megtudhatod:
  • Nem csak honlap, nem csak hírlevél, nem csak hirdetés: Hogyan építs olyan vevőszerző rendszert online, ami helyetted dolgozik?
  • Az ÚJ marketing rendszer: Van már egy régi blogod? Építettél hírlevél listát? Mit tegyél, hogy az eredményeid ne csökkenjenek? Hogyan alakítsd át, hogy jobban működjön?
  • Alakítsd át a honlapod! Ami pár éve működött, ma már alig hoz eredményt: milyen az a honlap, ami most működik?
  • REMARKETING: elmondom a legjobban működő stratégiákat és megmutatom, mit hogyan állíts be!
  • Kampány gyorsan: hihetetlenül egyszerű új módszerek arra, hogyan adj el könnyebben, mint valaha
  • Az ÚJ érdeklődőszerzés: felejtsd el a feliratkozó oldalt - mutatok egyszerűbb megoldást!
  • ÚJ marketing eszközök: Milyen új lehetőségek vannak? Melyiket használd, melyiket ne és hogyan?
  • ÚJ automatizálás: Jó lenne, ha csak heti néhány órát kéne marketinggel töltened? Az automata sorozatok egyre gyengébben működnek, de van ÚJ megoldás! Hogyan legyen önjáró a marketinged az új megoldásokkal is?
  • KÉSZ MARKETING RENDSZER: csak 3 féle stratégia van, megmutatom őket, segítek eldönteni melyiket használd, megtervezzük a lépéseket és a hónap végére nem csak kész terved lesz, hanem azt is tudni fogod, hogyan kell megvalósítani technikailag!

A Marketing Rendszer Mesterkurzus értéke br. 14.900 Ft, azonban az Árazás és Üzleti Modell Tudáscsomaggal együtt mindössze br. 4900 Forintért juthatsz hozzá, így a két tréningért együtt br. 34.900 Forintot kell fizetned. (VIP kártyával vagy Gazdagmami Kuponnal 5000 Ft kedvezményt kaphatsz)

Megrendelés és visszaigazolás után postázzuk számodra a csomagot. Számos szállítási és fizetési lehetőség közül válogathatsz, ha azonban MPL futárszolgálattal kéred a szállítást, a szállítási költséget mi álljuk helyetted!

Ha komolyan szeretnél megszabadulni az árversenytől és tartósan növekedőpályára állítani a cégedet, klikk az "Ezt kérem" gombra és máris kezdhetjük...

Jelentkezz most!

Minden tudni akarok! Csomag
Árazás és Üzleti Modell Tudáscsomag + Marketing Rendszer Mesterkurzus
(br. 34.900 Ft)

Egyet viszek! Csomag
Árazás és Üzleti Modell Tudáscsomag
(br. 29.900 Ft)






Jó tanulást, sikeres vállalkozást! :)
Vida Ágnes
a Gazdagmami alapítója


Tetszik? Oszd meg!



© 2015. Gazdagmami Kft. | E-mail: megrendeles@gazdagmami.hu | Telefon: 06-30-574-72-12